تاریخ انتشار: 1398/09/20 11:20
کد خبر: 78418

قائدی یکی از شانس‌های مسلم کسب آقای گلی است!

کاپیتان سابق استقلال عقیده دارد قائدی می تواند اقای گل این فصل لیگ برتر باشد ولی نباید ذهنش را درگیر این موضوع کند.
قائدی یکی از شانس‌های مسلم کسب آقای گلی است!

آرش برهانی کاپیتان سابق استقلال عدم نبودن تمرکز را دلیل نتیجه نگرفتن استقلال در بازی مقابل پیکان عنوان کرد او همچنین می‌گوید قائدی اگر همین روند خوبش را ادامه دهد شانس اول کسب عنوان آقای گلی است.

 

* این روزها استقلال شرایط بحرانی دارد شما هم با این موضوع موافقید؟

به نظر من استقلال از نظر تیمی شرایط بدی ندارد اما از لحاظ مدیریتی در بحران است. حیف است این تیم وارد بحران شود هوادار استقلال بعد از سال‌ها رنگ خوشی را به این تیم دیده است استقلال در مقابل پیکان هم می‌توانست پیروز شود اما به دلیل اتفاقاتی که من گفتم به انجام این امر ناموفق بود. هواداران استقلال درست است که تیم‌شان صدر جدول است اما از این صدرنشینی به خاطر مسائل حاشیه‌ای ناراحت بودند.

 

* استراماچونی این روزها به دلیل مشکلات مالی از ایران رفته است در این باره چه نظری دارید؟

استراماچونی یک مربی حرفه‌ای است و روزهای اولی هم که به استقلال آمد سر کوچکترین مسائل و مشکلات ناراحت می‌شد و همیشه رفتار متفاوت‌تری نسبت به بقیه انجام می‌داد. او می‌توانست کمی صبر کند اما دیگر توان این را نداشت که با مشکلات دست و پنجه نرم کند.

 

* فتحی هم از مدیریت استقلال استعفا داد؟

استقلال سال‌ها همیشه برای زمین تمرین مشکل داشته دیگر همه خسته شدند که همیشه مشکل زمین تمرین را دارند باید نفری به استقلال بیاید که بتواند زیرساخت‌ها را درست کند فتحی نتوانست نظر مساعد هواداران استقلال را جلب کند.

 

* شایعه حضور علی فتح‌اله زاده به عنوان مدیرعامل جدید استقلال شنیده می‌شود؟

به هر حال فتح‌اله زاده کسی بوده که مشکلات استقلال را می‌داند او در امر مدیریت بسیار توانمند است و هواداران استقلال هم او را خیلی دوست دارند در حال حاضر بهترین گزینه برای مدیرعاملی استقلال خود ایشان است.

 

* استقلال مقابل پیکان هم نتوانست سه امتیاز را کسب کند؟

استقلال در روزی مقابل پیکان به تساوی رسید که سه امتیاز حقش بود بازیکنان به دلیل مسائل اخیر تمرکز لازم را نداشتند اما باز هم می‌گویم آنها می‌توانستند در روزی که مربی بالای سرشان نبود به پیروزی برسند. شما دیدید که استقلال به راحتی موقعیت گل به تیم حریف داد در حالی که در بازی‌های قبلی چنین اتفاقی رخ نمی‌داد.

 

* مهدی قائدی هم این روزها در اوج آمادگی است و در هر بازی گلزنی می‌کند؟

قائدی امسال یکی از سال‌های خوب فوتبالش را سپری می‌کند من یک مصاحبه از او چند وقت پیش دیدم که خیلی خوشحال شدم او در آن مصاحبه گفته از حاشیه‌ها فاصله گرفته‌ام که برای یک فوتبالیست جوان بهترین اتفاق است.

 

* قائدی می‌تواند آقای گل شود؟

مطمئن باشید او یکی از شانس‌های مسلم کسب آقای گلی است اما من یک توصیه به او دارم و آن هم این است که زیاد خودش را درگیر این مساله نکند زیرا فشار آقای گل شدن باعث می‌شود که او نتواند بازی همیشگی‌اش را انجام دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rorew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برهانی:استقلال با این روند قهرمان می شود