تاریخ انتشار: 1398/09/20 13:24
کد خبر: 78399

نمایش خوب علیپور در آسمان!

علی علیپور که فوتبال دوستان او را به توانایی اش در سرزنی می‌شناسند، در مقابل گل گهر نمایش خوبی در آسمان داشت.
نمایش خوب علیپور در آسمان!

تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته با نتیجه دو بر یک گل گهر را شکست داد تا به روند رو به رشد خود ادامه دهد. این نتیجه در شرایطی رقم خورد که زوج خط حمله سرخپوشان دوباره درخشان ظاهر شد و نقش اصلی را در پیروزی برابر آبی های سیرجانی ایفا کرد. در این بین اما بازگشت علی علیپور به فرم خوب قبلی، خبر بسیار دلگرم کننده ای برای هواداران پرسپولیس و البته گابریل کالدرون است. کسی که پس از پایان بازی به سراغ علیپور رفت و هیجان خود بابت نمایش خوب این بازیکن را به معرض نمایش گذاشت.

نکته ویژه در عملکرد علیپور _فارغ از اثر او در گل ها_ حضور موثرش در دوئل های هوایی است. علیپور در سال های اخیر نیز باوجود قد و قامت کوتاهش، توانایی خود در سرزنی را نشان داده بود و به خصوص توپ هایی که زمین خودی ارسال می‌شد را به خوبی برای استفاده دیگر بازیکنان مهیا می‌کرد. هرچند که در سرزنی به سمت دروازه حریف نیز آمار قابل قبولی داشت.

در بازی مقابل گل گهر او در همان دقیقه نخست یک ضربه سر به سوی دروازه فراهانی زد که البته راهی به چارچوب نیافت اما در ادامه مسابقه نیز او سه دوئل هوایی دیگر را به نفع خود خاتمه داد تا رکورددار شود. شجاع خلیل زاده با 9 برتری در دوئل های هوایی بهترین آمار را ثبت کرد اما بهترین در زمین حریف، همین مهاجم شماره 70 سرخ ها بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jdqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دلبری علی علیپور برای هواداران پرسپولیس

 آیا اصرار کالدرون برای جذب مهاجم منطقی است؟
علیپور ؛آقای گلی که باید خون بریزد