تاریخ انتشار: 1398/09/21 12:57
کد خبر: 78294

شیری:گل ترابی واقعاً یک سوپر گل بود

مهدی شیری دفاع راست پای تیم پرسپولیس گل مهدی ترابی را با شوت های کریم باقری مقایسه کرده است.
شیری:گل ترابی واقعاً یک سوپر گل بود

مهدی شیری مدافع راست فیکس پرسپولیس در لیگ نوزدهم بوده است. پس از عملکرد پرنوسان، او در بازی با گل گهر نمایش درخشانی را ارائه کرد و شایستگی های خود را به اثبات رساند. وی در گفتگو با خبرنگار به همین بازی پرداخته و از گل زیبای ترابی گفته و البته در مورد جدایی استراماچونی نیز نظر داده است.

  

* از بازی‌تان مقابل گل‌گهر و شرایط فنی تیم صحبت کنیم، چرا نتوانستید حریف‌تان را با نتیجه‌ای پرگل شکست دهید؟

بازی خوب و جذابی بود. تیم ما در شرایط حساسی برای رسیدن و نزدیک شدن به صدر قرار داشت، به همین دلیل باانگیزه کسب سه امتیاز به مصاف حریف رفتیم. در طرف مقابل هم تیم گل‌گهر قرار داشت که از ابتدای فصل به برد نرسیده بود و مقابل ما سعی داشت به هر نحو ممکن با استفاده از دفاع فشره به امتیاز برسد و حتی با بردن ما از بحران خارج شود که ما با انجام بازی‌ای قوی و هماهنگ تاکتیک خودمان را به حریف تحمیل کردیم و سه امتیاز با ارزش این بازی را گرفتیم تا بعد از برد پرگل‌مان مقابل ذوب‌آهن، پیروزی پرگل دیگری را کسب کنیم و خودمان را در شرایط بهتری قرار دهیم.

 

* اما تاکتیک مجید جلالی و دفاع فشرده ایشان کار تیم‌تان را یک نیمه برای گل زدن با مشکل مواجه ساخته بود؟

من با آقا مجید کار کرده‌ام و به سبک و سیاق کاری ایشان آشنایی دارم. ایشان مربی با تجربه‌ای هستند و همانطور که گفتید با دفاع فشرده سعی کردند ما را با مشکل مواجه سازند و برای دقایقی هم در کارشان موفق بودند اما حملات پر دامنه و بازی هدفمند ما تیم گل‌گهر را مجبور به گل خوردن و تسلیم شدن واداشت . درست است که ما با تفاضل و یک گل اختلاف حریف را شکست دادیم اما حق ما برد با اختلاف بیش از یک گل بود، با این وجود نکته مهم و حیاتی برای ما کسب سه امتیاز بود که به خواسته‌مان هم رسیدیم و دفاع پر لایه تیم گل‌گهر حریف ما نشد.

 

* در مورد سوپر گل ترابی چه صحبتی داری؟

 گل مهدی عالی بود و به قولی واقعاً یک سوپر گل بود. این گل مرا یاد شوت‌های کریم باقری انداخت که واقعاً نشان از توانایی فنی بالای ترابی داشت. مهدی بازیکنی با توانایی‌های فنی بالاست که حتماً در تیم پرسپولیس و تیم ملی باز هم بیشتر از اینها ارزش خودش را نشان خواهد داد.

 

* با بردن دو بازی متوالی به نظر از زیر فشار درآمدید؟

 فشار که همیشه روی تیم ما هست و طبیعی هم است که بعد از چند قهرمانی متوالی انتظارها از ما بیشتر باشد، بنابراین فشار روی پرسپولیس یک‌جورهایی طبیعی است اما بالاخره بردهای پر گل و متوالی می‌تواند خیلی به ما کمک کند که خوشبختانه همین طور هم شد و ما با گرفتن شش امتیاز از دو بازی‌مان از شرایط خوبی در جدول برخوردار شدیم و فاصله را به حداقل رساندیم و برای رسیدن به صدر خیلی امیدوار شدیم.

 

* رفتن استراماچونی سرمربی رقیب‌تان هم یک‌جورهایی به سود پرسپولیس تمام شد؟

 ما به سرمربی تیم رقیب و اتفاقات آن باشگاه کاری نداریم و فقط کار خودمان را با قدرت دنبال می‌کنیم.

 

* تاریخ بازی معوقه‌تان اعلام نشده، این موضوع برای‌تان مشکل‌ساز نیست؟

 بالاخره این مسائل وجود دارد اما ما تابع برنامه‌ریزی هستیم و فعلاً حواس‌مان به بازی روز شنبه‌مان است تا مقابل سایپا با حمایت هواداران‌مان بهترین نتیجه را کسب کنیم.

 

* به نظر با برد پرگل و بهتر شدن شرایط فنی‌ هواداران با تیم‌تان و تماشای مسابقات آشتی کرده‌اند؟

 در شرایط سختی قرار داریم. هواداران بزرگترین پشتوانه و دلخوشی ما هستند و ما در راه سختی که برای جنگیدن برای کسب بهترین نتایج و ان‌شاءالله تکرار قهرمانی‌ها داریم خیلی به حمایت آنها احتیاج داریم تا بهترین نتیجه را کسب کرده و در مقطع حساس و تعیین‌کننده فعلی امتیازها را جمع کنیم و شرایط‌مان را ارتقا دهیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yz9ea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی شیری:جدایی‌ام از پرسپولیس را تکذیب می‌کنم