تاریخ انتشار: 1398/09/22 22:54
کد خبر: 78153

هشت ماه پیش از تراکتور پیشنهاد داشتم

سرمربی تیم صنعت نفت می گوید فردا با تیم جوان، پرتحرک و خطرناکی بازی دارند، آنها در کنار هواداران خودی به دنبال سه امتیاز هستند.

دراگان اسکوچیچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر ماشین‌سازی، اظهار داشت:

شانس خوبی را برابر شاهین از دست دادیم

شانس بسیار خوبی را مقابل شاهین بوشهر از دست دادیم. مشکلاتی در بازی فردا داریم و چند بازیکن را از جمله مجدمی در اختیار نداریم. با توجه به زمان کمی که در اختیار داریم، کار سختی داریم و فرصت ریکاروی نداریم، اما شرایط برای همه تیم های یکسان است.

به حمایت هواداران نیاز داریم

ماشین سازی، تیم جوان، پرتحرک و خطرناکی است و در شش بازی گذشته سه برد و سه مساوی داشته است. امیدواریم با حمایت تماشاگران یک بازی خیلی خوبی را انجام داده و پیروز باشیم. باشگاه باید به گونه ای مشکلات را حل  کند تا بتوانیم ضمن حفظ این بازیکنان، به تقویت تیم نیز فکر کنیم که برای حل این موضوع نیاز به حل مشکلات مالی داریم.باید با شهامت و جرأت با این مسائل روبرو شویم، اما برای نیم فصل دوم برای تقویت تیم به حضور چند بازیکن جدید در برخی پست‌ها نیاز داریم.

هشت ماه پیش از تراکتور پیشنهاد داشتم

 هشت ماه پیش تیم تراکتور به من پیشنهاد داد و در استانبول نیز ملاقاتی با مدیران این باشگاه داشتم، اما الان سرمربی صنعت نفت هستم. تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم به کار خواهم بست تا بتوانیم بازی فردا را ببریم.

طلب من را از ملوان و خونه به خونه بگیرند

 اگر بنا بر این است که به شخصی کمک شود، باید برای همه این کار صورت گیرد. یا همه یا هیچکس و هیچ فرق بین مربیان خارجی و بازیکنان ایرانی وجود داشته باشد، اما دستگاه دیپلماسی کشور حاضر است پول استراماچونی را پرداخت کند. من هم این درخواست را دارم تا طلب من را از تیم‌های ملوان و خونه به خونه بگیرند. نمی‌خواهم این تفاوت دیدگاه بین دو کشور ایتالیا و کرواسی وجود داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avz5l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شاهین بوشهر - صنعت نفت آبادان؛شاهین میشو به سمت اولین برد پرواز خواهد کرد؟

میشو اولین برد را برای شاهین کسب خواهد کرد؟
شاهین بوشهر-صنعت نفت آبادان؛