تاریخ انتشار: 1398/09/22 23:41
کد خبر: 78148

خطیبی: 6 بازیکن ما مقابل نفت آبادان غایب خواهند بود

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: مقابل صنعت نفت آبادان 6 بازیکن تیممان غایب خواهند بود.
خطیبی: 6 بازیکن ما مقابل نفت آبادان غایب خواهند بود

رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: صنعت نفت، همیشه صنعت نفت است و در چند هفته گذشته نتایج خوبی را کسب کرده است.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم صنعت نفت نسبت به سال‌های گذشته شرایط خوبی دارد. بالای جدول قرار دارد و فوتبال زیبابی را ارائه می دهد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تصریح کرد: ماشین سازی در چند هفته گذشته نتایج خوبی گرفته و تمرینات خوبی را برگزار کرده است. امیدوارم بازی زیبایی را در آبادان برگزار کنیم.

خطیبی ضمن ابراز امیدواری برای اجرای فوتبالی که در چند هفته گذشته روی آن کار شده است، گفت: صنعت نفت همواره فوتبال زیبایی را اجرا کرده و امسال نسبت به سال‌های گذشته شرایط بسیار خوبی دارد. امیدوارم فوتبال این شهر، همیشه زنده باشد و همیشه شاهد بازیکنان آبادانی در فوتبال ایران باشیم.

وی با اشاره به محرومان تیمش، یادآور شد: حاد لک، عزیز معبودی، شاهین توکلی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. مسیح زاهدی، فرید کریمی و جفرسون نیز به دلیل مصدومیت تیم ما را مقابل صنعت نفت همراهی نخواهند کرد.

سرمربی تیم ماشین‌سازی خاطر نشان کرد: سایر بازیکنان عملکرد خوبی دارند و قطعا فردا جایگزین مناسبی برای بازیکنان غایب خواهند بود. آنها با فوتبال زیبایی که ارائه خواهند داد، نشان می‌دهند می‌توانند به خوبی جای دوستان خود را پر کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zk9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرجی: نفت آبادان برای هر تیمی درسرساز می‌شود/ باید کم اشتباه باشیم