تاریخ انتشار: 1398/09/23 17:04
کد خبر: 78064

نسخه اشتباه بازگشت استراماچونی!

با اجازه همه استقلالی های عزیز ما از شیوه بازگشت استراماچونی ناراضی هستیم. این بسیج عمومی در بالاترین سطوح دیپلماسی برای رساندن پول به دست مرد ایتالیایی برایمان احساس خجلت آورده است.
نسخه اشتباه بازگشت استراماچونی!

روزنامه هفت صبح در یادداشتی به قلم کمال بردبار از زاویه‌ای تازه به ماجرای استراماچونی نگاه انداخته، خلاصه‌ای از این یادداشت را اینجا آورده‌ایم:

با اجازه همه استقلالی های عزیز ما از شیوه بازگشت استراماچونی ناراضی هستیم. این بسیج عمومی در بالاترین سطوح دیپلماسی برای رساندن پول به دست مرد ایتالیایی برایمان احساس خجلت آورده است. همان طور که وقتی وزیر آموزش و پرورش برای بازی رفت پرسپولیس و کاشیما آنتلرز مدارس را نیمه تعطیل کرد احساس خجلت کردیم. این که می دیدیم واکنش و تقلای مدیران متناسب با آن اتفاقی که افتاده نیست.

 آن خبرهای ناراحت کننده و البته تایید نشده از رایزنی روسای جمهور ایران و ترکیه برای حل ماجرای مهدی طارمی، حالا هم در وسط بحران های متعدد کشور و در واکنش به اعتراض بحق گروهی از طرفداران استقلال این بسیج حاکمیتی برای ارسال پول استراماچونی آدم را یاد دوران مستر نوز بلژیکی می اندازد.

به هر روی خوشبختانه بحث پرداخت حقوق آقای استراماجوئی حل شده است. اشتباه نکنید. ما بزرگ ترین ستایشگر استراماچونی بودیم و حتی روز قبل از قهر کردنش با ایران نوشتیم که کار او چقدر در مقایسه با کالدرون سخت بوده و این که استقلال أو چه زیبا و مدرن بازی می کند. همه از اهمال مدیران استقلال در انتقال پول به او آگاه هستند و هیچ کس از رفتن استراماچونی خوشحال نیست.

همه از اهمال مدیران استقلال در انتقال پول به او آگاه هستند و هیچ کس از رفتن استراماچونی خوشحال نبود و این که تحریم ها بالاخره به فوتبال ما هم ضربه زده است، اما این که پول یک سرمربی در این حد مقامات و رسانه ها را درگیر کند منطقی نیست. زشت است، خلاف ارزش های ملی کشوری مثل ایران است. این درگیری حکومت و حاکمیت در فوتبال لایق شیخ نشین های کوچک خلیج فارس است با کشورهای کوچک اقیانوس آرام. برای ایران این نسخه اشتباه است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p8vao

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



حرکت عجیب ستاره خارجی کالدرون