تاریخ انتشار: 1398/09/23 21:18
کد خبر: 78035

صادقی: با پوزخند درباره استقلال حرف نزنید

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: آنهایی که در شبکه‌های اجتماعی به من فحاشی‌ می‌کنند، حرف‌هایی را می‌زنند که لایق خودشان است.

امیرحسین صادقی پس از برد 4 بر یک استقلال اظهار داشت: با پوزخند نگویید که استقلال چهار گل به ثمر رسانده است. شما درباره باشگاهی به نام استقلال صحبت می‌کنید و چه با مربی و چه بدون مربی توانسته امروز چهار گل بزند.

وی درباره خداحافظی استراماچونی گفت: گمانه‌زنی و حرف زیاد است. طبق آخرین حرفی که من شنیدم، تا دوشنبه پول به حسابش می‌رود، چرا که فردا در اروپا تعطیل است. آخرین ژانویه هم هست و جابه‌جایی پول کمی سخت‌تر. با تمام این تفاسیر امیدوارم آرامش بیشتری برای هواداران وجود داشته باشد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره سرمربی احتمالی بعدی که گفته می‌شود ایرانی است، عنوان کرد: من سمتی در باشگاه ندارم که در این باره حرف بزنم. من بعد از چهار سال مدیر روابط عمومی استقلال را مقابل باشگاه دیدم و یک بلیت VIP از او گرفتم.

صادقی در پاسخ به این پرسش که «آیا تغییرات مدیریتی می‌تواند به استقلال کمک کند؟»، گفت: بی کمک هم نیست و می‌تواند آن تزلزلی که در باشگاه وجود دارد از بین ببرد و شفاف‌سازی که باید باشد را به وجود بیاورد.

وی درباره این صحبت بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس که گفته بود کل کشور برای کمک به استقلال بسیج شده، گفت: پرسپولیس هم این شرایط را داشته است. به نظرم آنهایی که در شبکه‌های اجتماعی به من فحاشی‌ می‌کنند، حرف‌هایی را می‌زنند که لایق خودشان است. پرسپولیس و استقلال هر دو صدمه دیده‌اند. متأسفانه هر دو باشگاه وابسته هستند و مسئولان گاف‌هایی که می‌دهند، گردن باشگاه و هواداران می‌اندازند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kmv88

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال 4  شاهین بوشهر 1  / پیروزی شیرین استقلال پس از یک خداحافظی تلخ