تاریخ انتشار: 1398/09/23 23:44
کد خبر: 78021

از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از عملکرد بازیکنان تیمش در برابر گل گهر سیرجان ابراز رضایت کرد.
از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم

علیرضا منصوریان شنبه شب پس از دیدار دو تیم گل گهر و ذوب آهن اصفهان از سری رقابتهای هفته پانزدهم لیگ برتر بیان داشت: زمین واقعاً بی‌کیفیت بود اصلا فکر نمی‌کردیم با این زمین روبه‌رو شویم این زمین هم به ما ضربه زد و هم به تیم مقابل، ضمن این که معتقدم اگر زمین این ورزشگاه درست نشود تیم گل‌گهر ضربه خواهد خورد.

وی افزود: در نیمه اول بازی دو تیم دقیقا شرایطی مشابه یکدیگر داشتند اما در نیمه دوم ما توانستیم جریان بازی را عوض کنیم ضمن این که همزمان با غروب خورشید شبنم روی زمین نشست و ما در آن شرایط خوب کار کردیم و بابت عملکرد خوب بازیکنانم به آنها تبریک می‌گویم و از آنها راضی هستم.

وی افزود: بزرگ‌ترهای تیم قاسم حدادی‌فر، محمدرضا خلعتبری و حمید بوحمدان نیز جای تشکر دارند زیرا جانانه در این بازی کار کردند ولی شکل بازی طوری بود که این بازیکنان کمی عقب می‌نشستند و من به اجبار گفتم که باید ریتم بازی مالکانه را برداریم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم ما در این بازی در دو ضربه ایستگاهی می‌توانست به گل برسد که در این میان از میلاد فراهانی عکس‌العمل‌های فوق‌العاده‌ای مشاهده کردیم.

منصوریان با اشاره به اینکه تیم‌های جلالی فنی کار می‌کنند، تصریح کرد: اگر این زمین خوب باشد گل‌گهر تیم خوبی خواهد بود ضمن این که این تیم بسیار جان دار بازی کرد با این  که ما در اواخر بازی بدشانس بودیم زیرا می‌توانستیم به گل برسیم اما در مجموع بازیکنانم همه تلاش‌ خود را برای این بازی کردند و به همه‌ی آنها خسته نباشید می‌گویم.

وی با تشکر از هواداران گل‌گهر یادآور شد: به هواداران گل‌گهر که خیلی جنتلمن تیم‌شان را تشویق کردند خسته نباشید می‌گویم و تشکر می‌کنم و معتقدم با این وضعیت می‌توانند تیم‌شان را در لیگ برتر حفظ کنند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: در سال‌های گذشته همیشه به حضور بازیکنان جوان در تیم اهمیت داده‌ام زیرا معتقدم وقتی به آنها بازی می‌دهیم دو هدف را دنبال می‌کنیم اول اینکه آنها تبدیل به سرمایه‌های باشگاه می‌شوند و دوم به تیم ملی کمک می‌شود.

وی افزود: در گل‌گهر بازیکنان جوان بااستعدادی کار می‌کنند ضمن این که من هم در به کار گیری بازیکنان جوان ترسی ندارم و در تمرینات طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که این بازیکنان هم در کنار باتجربه‌ها بازی کنند.

منصوریان ابراز داشت: در حال حاضر ما شش هفت بازیکن زیر ۲۳ سال و همچنین بازیکن زیر ۱۷ سال داریم و معتقدم اگر تیم مخلوطی از بازیکنان جوان و بازیکنان باتجربه باشد وضعیت بهتر خواهد بود زیرا ما می‌توانیم به جوانان انگیزه دهیم که آنها دو برابر باتجربه‌ها در زمین فعالیت کنند.

منصوریان گفت: از عملکرد بازیکنانم در این مسابقه راضی هستم ضمن اینکه فکر می‌کنم امروز ما می‌توانستیم روی نقطه کرنر به گل برسیم که از این بایت ناراحت هستم همچنین ما سه فرصت گلزنی را از دست دادیم.

وی در خصوص داوری این دیدار اعتراض گل‌گهری‌ها که معتقد بودند پنالتی آنها دیده نشده است، تاکید کرد: در ارتباط با بحث داوری همیشه صحبت‌های من چه در باخت‌ها و چه در بردها  مثبت بوده و به نظرم داور بازی امروز کیفیت فوق‌العاده بالایی داشت.

منصوریان افزود: در دقیقه ۹۰ صحنه‌ای رخ داد که اگر در داخل محوطه اتفاق می‌افتاد باید پنالتی گرفته می شد و اگر در خارج محوطه بود بازهم ما می‌توانستیم ضربه آزاد بگیریم و موقعیت خوبی برای ما به وجود می‌آمد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در ارتباط با حاشیه‌های این روزهای باشگاه استقلال و عدم حضور آندره‌آ استراماچونی معتقدم باید هر کس سکان هدایت تیم خودش را به دست بگیرد و در خصوص تیم خودش نظر دهد ضمن این که  یک نصیحت می‌کنم که هر کس لباس این باشگاه را پوشید به بهانه تعصب، نظرات کارشناسی ندهد من از بزرگ‌ترها یاد گرفتم که همیشه کارشناسی و دخالت نکنم.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در پاسخ به این که استراماچونی اعلام کرده که دیگر مربی استقلال نیست گفت: اجازه دهید به بازی گل‌گهر رسیدگی کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xl8mz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان وعده داد/به شرایط ایده آل برمی گردیم!