تاریخ انتشار: 1398/09/24 13:19
کد خبر: 77961

تشریح آخرین وضعیت باشگاه تراکتورسازی

معاون حقوقی باشگاه تراکتور آخرین وضعیت باشگاه در موضوعات مختلف مانند انتخاب مدیرعامل و پرونده‌های خارجی را تشریح کرد.
تشریح آخرین وضعیت باشگاه تراکتورسازی

مصطفی کاراندیش در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص آخرین وضعیت مدیرعاملی و سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: فعلا، چون در کوران مسابقات هستیم کار خاصی نمی‌کنیم و به مسیرمان ادامه می‌دهیم. در حال حاضر میرمعصوم سهرابی به عنوان سرپرست مدیرعاملی و شیخ‌لاری و ساکت الهامی هم در کادر فنی امور مدیریتی و فنی تیم را در دست گرفته‌اند.

وی در مورد آخرین وضعیت پرونده استوکس و اروین گفت: ما لایحه‌ای در این خصوص آماده و ارسال کردیم. در این لایحه حتی پول بلیت‌ها، غیبت‌ها و تمام مواردی که لازم بوده را ذکر کردیم و آن را برای DRC (اتاق حل اختلافات فیفا) فرستادیم. یکسری پرونده قدیمی هم مثل کرار جاسم داشتیم که آنها را سعی کردیم با مذاکره حل کنیم.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور در واکنش به اینکه این باشگاه چرا مثل استقلال و پرسپولیس مشکلی از بابت قرارداد‌هایی که می‌بندند ندارند، تصریح کرد: در بحث شکایت‌های خارجی موضوع متفاوت است. پایه قرارداد‌های ما خوب است و اصولی بسته می‌شود. از زمان که ما به باشگاه آمدیم اقدامات پیشگیرانه لازم را انجام دادیم تا باشگاه ضربه نخورد. خداراشکر در حال حاضر پرونده خارجی نداریم و از پرونده‌های داخلی هم فقط چند بازیکن قدیمی مانده‌اند که با آنها در حال مصالحه هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5v9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وضعیت نامشخص «گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر» در تراکتور