تاریخ انتشار: 1398/09/24 18:13
کد خبر: 77941

نامشخص بودن وضعیت دو مصدوم سپاهان

با اعلام مدیررسانه‌ای تیم سپاهان خروج دو بازیکن از لیست نیم‌فصل این تیم صحت ندارد.

تیم فوتبال سپاهان در حال حاضر با چالشی سخت در خصوص بازیکنان مصدومش مواجه است اما کادرپزشکی این تیم روزهای پرکار و پرتلاشی را پشت سر می‌گذارد تا دست کادرفنی در بازی‌های پرفشار هفته‌های پیش رو بسته نماند.

شایان مصلح مدافع چپ زردپوشان، که در دقایق پایانی بازی با پیکان به علت مصدومیت جای خودش را به سعیدآقایی داد، دوران درمانی را پشت سر می‌گذارد، پزشکان سپاهان در تلاشند تا این بازیکن برای بازی روز پنجشنبه مقابل شاهین بوشهر آماده شود اما اگر این اتفاق هم نیفتاد، او برای بازی حذفی مقابل استقلال به آمادگی لازم خواهد رسید. ضمن اینکه مرتضی منصوری و محمد ایرانپوریان دو مدافع راست سپاهان نیز برای بازی مقابل شاهین و استقلال مشکلی ندارند.

از طرفی، امروز در برخی رسانه‌ها خبری مبنی بر خروج نام عزت‌الله پورقاز و علیرضا نقی‌زاده از فهرست نیم‌فصل سپاهان منتشر شد. سیامک قلیچ خانی مدیررسانه‌ای تیم سپاهان در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: این موضوع صحت ندارد. نقی‌زاده و پورقاز اگرچه دچار مصدومیت هستند و زمان بازگشت آن‌ها مشخص نیست اما در این خصوص باید سرمربی نظر بدهد و اصلا چنین تصمیمی نگرفته‌ایم. این دو همچنان بازیکن سپاهان هستند و خروج آن‌ها از لیست تیم را تکذیب می‌کنم. ضمن اینکه باید اشاره کنم، حتی اگر تصمیم به خروج نام این دو بازیکن از لیست نیم‌فصل گرفته شود، قطعا سال آینده  قرارداد آن‌ها تمدید خواهد شد.

تیم فوتبال سپاهان پنجشنبه هفته جاری میزبان شاهین بوشهر است، روز دوم دی به مصاف استقلال تهران می‌رود و هفتم دی نیز مهمان صنعت نفت آبادان در بازی معوقه هفته دوازدهم خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9zwn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



قلعه‌نویی به نشست خبری دیدار با نساجی نرسید