تاریخ انتشار: 1398/09/24 23:41
کد خبر: 77913

استراماچونی:مشکلات حل شود با اولین پرواز برمی گردم!

سرمربی ایتالیایی استقلال ابراز امیدواری کرد که مشکلات مربوط به وی حل شود تا با اولین پرواز به ایران بازگردد.
استراماچونی:مشکلات حل شود با اولین پرواز برمی گردم!

آندرآ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت‌و‌گویی را با رای ایتالیا انجام داد. وی در صحبت‌های خود با اشاره به اقدام وزارت خارجه ایران نسبت به بازگشت او از طریق سفارت ایتالیا گفت: من هم متوجه شدم که از طریق وزارت امورخارجه ایران با سفارت ایتالیا مبنی بر بازگشت من تماس حاصل شد اما سفر من قطعی شده بود و پای پرواز برای بازگشت به ایتالیا بودم.

وی افزود: وقتی به ایتالیا بازگشتم متوجه شدم که تجمعاتی در حمایت از من برای من در تهران انجام شده است و متوجه شدم که اصرار برای بازگشت من به خاطر این است که بی‌نظمی‌ها و این تجمع‌ها از بین برود.

استراماچونی عنوان کرد: می‌دانم که این مشکلات برای من به وجود آمد به خاطر تحریم‌ها بوده است و اگر این مشکل که به علت تحریم‌ها به وجود آمده است حل شود من با اولین پرواز به ایران بازمی‌گردم و حل نشود از دست من خارج است و با صراحت می‌گویم که هیچ‌کسی در این باره مقصر نخواهد بود.

سرمربی ایتالیایی استقلال در ادامه به خونگرمی ایرانی‌ها اشاره می‌کند و اینکه در ایران لباس ایل بختیاری‌ها را برتن کرده است، عنوان کرد: مردم ایران بسیار میهمان‌نواز هستند و یک ارتباط گرم و صمیمی را می‌توانی در برخورد با آن‌ها ببینید. من حتی لباس ایل بختیاری را هم بر تن کردم و من را به‌عنوان یک بختیاری پذیرفتند و این برای من بسیار باارزش است.

2

استراماچونی در ادامه مصاحبه خود به چمدان‌هایی که باز نکرده است، اشاره کرد و گفت: امیدوارم مصاحبه من در ایران خوانده شود و شما چمدان‌های من را می‌بینید که هنور باز نکرده‌ام و امیدوارم با رفع مشکلات با اولین پرواز به ایران بازگردم.

1


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5vxj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر مهم سرپرست استقلال درباره استراماچونی