تاریخ انتشار: 1398/09/25 11:24
کد خبر: 77870

دوشنبه سرنوشت ساز؛هر لحظه در انتظار خبری خوش از ایتالیا

استقلالی‌ها از عصر جمعه در انتظار رسیدن دوشنبه سرنوشت سازی هستند که مشخص می‌کند استراماچونی بار دیگر روی نیمکت این تیم دیده می‌شود یا نه.
دوشنبه سرنوشت ساز؛هر لحظه در انتظار خبری خوش از ایتالیا

باشگاه استقلال در روزهای اخیر شرایط بحرانی و خاصی را تجربه کرده و انواع و اقسام اتفاقات از قبیل استعفای مدیرعامل و سرپرست و تعطیلی تمرینات در این تیم رخ داده ولی بدون شک مهم‌ترین دغدغه این‌ روزهای آبی‌های پایتخت وضعیت سرمربی ایتالیایی‌شان است که همه چیز با قهر و خروج وی از ایران همراه بود و تلاش‌های زیادی در طول این مدت برای بازگرداندن وی به ایران صورت گرفته که تا کنون نتیجه بخش نبوده است.

استقلالی‌ها بعد از مدت‌ها انتظار به تیم خوبی رسیده بودند که هم فوتبال را زیبا بازی می‌کرد و هم نتایج خوبی می‌گرفت و حتی خیلی از کارشناسان فوتبال این تیم را مدعی اول و اصلی قهرمانی در لیگ نوزدهم می‌دانستند و در همین شرایط اتفاقات ناخوشایندی که گفته شد رخ داده و باعث شده نگرانی‌های زیادی نسبت به وضعیت این تیم شکل بگیرد.

سرمربی ایتالیایی استقلال پیش از خروجش از ایران در چند نوبت نسبت به مشکلات و موانع موجود که یکی از آنها دریافت مطالباتش بود هشدار داده بود و اعلام کرده بود با ادامه این شرایط همکاری خودش را با این باشگاه قطع می‌کند ولی تا زمانی که این تهدید عملی نشد کسی آن را جدی نگرفت و حالا که استراماچونی ایران را ترک کرده و استقلال 2 بازی بدون سرمربی خودش به میدان رفته همه به تکاپوی فراهم کردن شرایط مد نظر آقای سرمربی افتاده‌اند تا رضایت وی را برای بازگشت جلب کنند و این ماجرا تلفاتی هم داشت که استعفای مدیرعامل باشگاه و سرپرست تیم از جمله آن بود.

استقلالی‌ها حتی حاضر شدند پیش شرط استراماچونی برای کاهش مدت زمان قراردادش از 2 سال به یک سال را قبول کنند ولی این برای برگرداندن وی به ایران کافی نبود.

با این حال تلاش‌ها برای بازگشت استراماچونی که فراتر از مسئولان باشگاه رفته و پای وزارت ورزش، وزارت امور خارجه و سفارت‌های ایران و ایتالیا در این دو کشور را هم وسط کشیده تا این لحظه منجر به گشایش در موضوع بازگشت استراماچونی نشده است.

روز جمعه بود که باشگاه استقلال اعلام کرد مبلغ مورد نظر که همان مطالبات گذشته استراماچونی است را به حسابش واریز کردند ولی به دلیل پایان ساعت کاری بانک‌های اروپایی در روز جمعه و تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه در آنجا، این مبلغ صبح روز دوشنبه به حساب سرمربی ایتالیایی می‌نشیند و وی از آن زمان می‌تواند از واریز شدن وجه مذکور به حسابش مطلع شود.

استراماچونی هم که در این مدت مصاحبه‌های مختلفی انجام داده و یک ارتباط مستقیم با مردم از طریق صفحه شخصی همسرش در اینستاگرام داشته، صحبت‌های مختلفی را مطرح کرده ولی در آخرین گفته‌هایش اعلام کرده اگر واقعاً روز دوشنبه مبلغ در حسابش باشد به ایران بر می‌گردد و کارش را با استقلال دوباره از سر خواهد گرفت.

استقلالی‌ها از عصر روز جمعه در انتظار دوشنبه سرنوشت‌سازی هستند که مشخص می‌کند سرمربی محبوب خود را بار دیگر روی نیمکت تیم‌شان می‌بینند یا نه. امروز همان دوشنبه سرنوشت‌ساز است و هر لحظه در انتظار خبر خوشی از ایتالیا و شهر رم هستند و باید دید در نهایت این قصه در این نقطه به پایان خواهد رسید یا بازهم بلاتکلیفی در باشگاه آبی پایتخت وضیعتی است که باید هواداران استقلال آن را تحمل کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yz9xb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ژکو: برابر بارسا قرار نیست چیزی از دست بدهیم؛ می خواهیم چیزی به دست بیاوریم