تاریخ انتشار: 1398/09/25 12:44
کد خبر: 77862

زنده‌روح:حق داریم گلایه کنیم

هافبک تیم فوتبال ماشین‌‎سازی تبریز بابت عدم پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم از سوی مدیریت باشگاه گلایه کرد.
زنده‌روح:حق داریم گلایه کنیم

احمدرضا زنده‌روح در گفت‌وگو با خبرنگار، درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: ما به آبادان رفته بودیم که یک بازی خوب را ارائه بدهیم و دست پر به تبریز برگردیم. خوب و منطقی هم بازی کردیم، اما یک لحظه در دقایق پایانی دچار اشتباه شدیم و دروازه‎مان باز شد.

وی با اشاره به دیدار روز پنجشنبه ماشین‌سازی مقابل استقلال، تصریح کرد: صد درصد بازی سختی است. بازی با استقلال و پرسپولیس همیشه سخت است. در این مقطع هم که استقلال از لحاظ فوتبالی یکی از بهترین تیم‌های ایران به حساب می‌آید. با این حال، قطعا کادر فنی ما هم تدابیری دارد که عملکردمان مقابل استقلال قابل قبول باشد.

بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی در پاسخ به این سوال که «آیا یک امتیاز دیدار مقابل استقلال می‌تواند برای ماشین‌سازی راضی کننده باشد یا خیر؟»، گفت: فکر می‎کنم با توجه به اینکه بازی بیرون از خانه برگزار می‌شود، مساوی هم نتیجه بدی نیست، اما قطعاً نیم نگاهی به پیروزی هم خواهیم داشت.

زنده‌روح راجع به گلایه‌های بازیکنان ماشین‌سازی به خاطر عدم پرداخت مطالبات‌شان، خاطرنشان کرد: بچه‌ها کارشان را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند، اما از باشگاه هم گلایه دارند. باشگاه یک ماه و نیم است که در پرداخت پول به بازیکنان تاخیر داشته و هنوز هم خبری نیست. آقای نصیرزاده تلاش می‌کند این مشکل را حل کند. بچه‌ها کار خودشان را می‌کنند، اما حق دارند که بابت عدم پرداخت پول‌شان گلایه‌‎مند باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6yqx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دربی آذربایجان/ تراکتور در شوک بدون سرمربی