تاریخ انتشار: 1398/09/25 15:19
کد خبر: 77849

ساعات پراسترس و دلهره آور برای استقلالی ها؛ استراماچونی برمیگردد؟

دقایق و ساعات پراسترس حاکم بر باشگاه استقلال به سرعت در حالی سپری شدن است آن هم بدون این که خبر دقیقی از روند حاکم بر حل مشکلات مربی ایتالیایی به بیرون درز کند.
ساعات پراسترس و دلهره آور برای استقلالی ها؛ استراماچونی برمیگردد؟

بنا به صحبت های خلیل زاده عضو هیات مدیره و سرپرست موقت باشگاه استقلال مشکلات مالی آندره آ استراماچونی باید امروز حل و فصل می شد تا زمینه برای بازگشت مربی موفق آبی ها به تهران فراهم گردد. از همین رو طرفداران استقلال که دو هفته بسیار پرتنش را تجربه کردند از ساعات اولیه صبح امروز در انتظار شنیدن خبری امیدوارکننده از رم ایتالیا بودند.

خلیل زاده چند شب قبل با این توضیح که بانک های ایتالیا به خاطر تعطیلات آخر هفته(شنبه و یکشنبه) تا صبح دوشنبه (امروز)می توانند مطالبات استراماچونی را براساس حواله های واریز به حساب او منتقل کنند از همکاری ویژه بانک سپه ایران در شعبه شهر رم خبر داد و مدعی شد سرمربی ایتالیایی می تواند تا ظهر دوشنبه تمام پول خود را حتی بیشتر از درخواستی که داشت، دریافت کند. اما با نزدیک شدن به ساعات پایانی کار اداری در ایران همین طور ظهر ایتالیا اما هنوز خبر دقیقی از این اتفاق به تهران مخابره نشده است تا گمانه زنی ها به اوج خود برسد.

در شرایطی که برخی رسانه ها از حضور استراماچونی تا ساعت یک ظهر به وقت رم در شعبه بانک سپه حکایت داشت یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال که تمایلی به مطرح شدن نامش نداشت با تایید این که پول از طریق تلاش های آقای خلیل زاده قطعا به حساب استراماچونی واریز شده است از بازگشت قریب الوقوع مرد ایتالیایی به تهران و حضور در تمرینات استقلال از فردا خبر داد و خطاب به استقلالی ها وعده داد نباید نگران آینده تیم محبوب شان با مربی ایتالیایی باشند چون استراماچونی قطعا سرمربی استقلال باقی خواهد ماند.

با این وجود اما نه خلیل زاده که در خارج از ایران پیگیر حل و فصل مشکلات با استراماچونی است نه سایر اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و مسئولان وزارت ورزش و جوانان با نزدیک شدن به آخرین دقایق ضرب الاجل استراماچونی هنوز هیچ موضع رسمی از خود نشان نداده و در انتظار نهایی شدن تحرکات پیرامون این پرونده عجیب تاریخ باشگاهی ایران و استقلال هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36jl67

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آتش کالدرون بر خرمن پرسپولیس