تاریخ انتشار: 1398/09/25 19:09
کد خبر: 77833

قائدی: هدف اولم موفقیت استقلال و بعد آقای گلی است

مهاجم تیم فوتبال امید و استقلال گفت: هدف اولم در این فصل موفقیت استقلال بوده و در کنار آن به آقای گلی فکر می‌کنم.

مهدی قائدی در مورد تقدیری که امروز از وی در حاشیه اردوی تیم امید صورت گرفت اظهار داشت: خود من از این موضوع شوکه شدم به من گفتند که می‌خواهند تقدیر کنند اما علتش را نمی دانستم اما بعدا متوجه شدم به خاطر دادن گرمکنم به یک کودک بود. دستشان درد نکند. هدیه هم یک قاب عکس و لوگوی فدراسیون بود.

وی درمورد اینکه اگر به المپیک بروید تاریخ ساز خواهید شد گفت: تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد. 

مهاجم استقلال درمورد شرایط تیم امید و اینکه استیلی گفته است همه بازیکنان در اختیار ما نیستند گفت: امروز اولین روز تمرین است و فردا بازیکنان باید به باشگاهشان بازگردند چه کاری می‌توانیم انجام دهیم تنها کاری که می‌توانیم بکنیم این است که تمرکز خود را روی بازی‌های باشگاه و تیم ملی بگذاریم. امسال هم قسم شدیم که تیم به المپیک برود. 

قائدی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاد که در این یکسال شما خیلی متفاوت شدید و به بلوغ بیشتری رسیدید، تصریح کرد: لطف خدا بود از مربی‌ام هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و من هم توانستم جواب اعتماد او را  بدهم امیدوارم استراماچونی زودتر بازگردد اما خبری از وی ندارم. من هم مانند شما خبرها را در سایت‌ها می‌خوانم. 

مهاجم استقلال درمورد اینکه آقای گل لیگ است و فکر می‌کند در پایان این عنوان را کسب کند گفت: همه سعی و تلاش من این است که استقلال موفق شود و هدف دومم فعلا آقای گلی است.    اول به موفقیت استقلال فکر می‌کنم در کنار آن به آقای گلی و بهترین پاسور. 

وی در مورد اینکه شیخ دیاباته خیلی خوب در استقلال کار می‌کند، توضیح داد:  این  بازیکن که فوق‌العاده است و خیلی خوب بازی می‌کند. 

 قائدی در خصوص اینکه  لوکاکو و مارتینز هم شرایط مشابهی مثل شما و دیاباته دارند و شب گذشته هم گلزنی کردند گفت: بازی را دیدم اما اینجا استقلال است و آنجا اینتر. 

وی در پایان درمورد اینکه آیا اگر در نیم فصل پیشنهاد داشته باشی از استقلال جدا می‌شوی یا خیر گفت: فعلا بازیکن استقلال هستم. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9vmd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی حسینی از استقلال به خاطر تیم ملی