تاریخ انتشار: 1398/09/27 20:57
کد خبر: 77600

کمیته داوران سخنگو دارد، دیگر با من تماس نگیرید!

فریدون اصفهانیان، عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان تأکید کرد که درباره مسائل مربوط به این کمیته او نباید پاسخگو باشد و کمیته داوران سخنگو دارد.

 جلسه اخیر کمیته داوران در هفته جاری برگزار شد که با توجه به مشکلات عدیده داوری در مسابقات لیگ برتر، با فریدون اصفهانیان تماس گرفتیم تا از تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه باخبر شویم. با این حال عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال از پاسخگویی در این خصوص طفره رفت تا مسائل مربوط به داوری همچنان مسکوت بماند.

فریدون اصفهانیان در پاسخ به خبرنگار تسنیم درباره مسائل مربوط به داوری و همچنین جلسه کمیته داوران گفت: ضمن احترام به شما و تمام رسانه‌ها، لطفاً درباره مسائل داوری دیگر با بنده تماس نگیرید.

عضو کمیته داوران در واکنش به اینکه علت عدم پاسخگویی او چیست و چه کسی باید درباره مسائل این کمیته صحبت کند، اظهار داشت: بنده فقط عضو کمیته هستم و آقای ممبینی که رئیس کمیته داوران است، به‌عنوان سخنگوی این کمیته هم فعالیت می‌کند و ایشان باید درباره مسائل داوری و کمیته داوران پاسخگوی رسانه‌ها باشند. بنده هم برای احترام به جایگاه سخنگوی کمیته داوران بهتر است وارد چنین مسائلی نشوم.

به گزارش تسنیم، اصفهانیان در حالی از پاسخگویی به مسائل داوری طفره رفت که پیش از این تنها پاسخگوی کمیته داوران بوده است و مشخص نیست با سیاست اتخاذ شده، اکنون چه کسی از جمله سخنگوی این کمیته پاسخگوی رسانه‌ها خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zv6o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویلموتس نباید تیم ملی را به حال خود رها کند