تاریخ انتشار: 1398/09/28 17:18
کد خبر: 77497

نیمه اول جدال پارس جنوبی و پرسپولیس برنده نداشت

نیمه اول دیدار تیم‌های پارس جنوبی و پرسپولیس با تساوی بدون گل به پایان رسید.
نیمه اول جدال  پارس جنوبی و پرسپولیس برنده نداشت

 دو تیم فوتبال پارس جنوبی جم و پرسپولیس از ساعت ۱۵ در چارچوب نخستین هفته دور برگشت لیگ نوزدهم در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

گزارش بازی

پرسپولیس بازی را هجومی تر آغاز کرد و موقعیت‌های مختلفی را در ۱۵ دقیقه اول روی دروازه میزبان به وجود آورد. جدی‌ترین حمله پرسپولیسی‌ها روی کرنر ترابی رقم خورد که ضربه سر محمدحسین کنعانی‌زادگان با واکنش دخسوس برگشت داده شد.

بعد این فرصت بازی کمی آرام شد و پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار داشت و تیم بدون مربی پارس جنوبی هم دل خوش به ضدحملات بود. با این وجود موقعیت زیادی در ادامه این نیمه به وجود نیامد تا ضعف خط هافبک دو تیم باعث شود فرصت‌های زیادی روی دروازه ها ایجاد نشود. با وجود سرد و بی‌روح بودن بازی، کرنر رسن روی دروازه، توپ را به کنعانی زادگان رساند که شوت محکم این بازیکن با برخورد به مدافع پارس جنوبی به بیرون رفت تا این توپ هم خطر جدی ر روی دروازه به وجود نیاورد.

تلاش دو تیم تا پایان نیمه نخست فایده نداشت تا بازی با نتیجه بدون گل خاتمه پیدا کند.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، محمد کنعان‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری و مهدی عبدی.

ترکیب پارس جنوبی: فرناندو دخسوس، فریبرز گرامی، محمود شفیعی، نیما انتظاری، مهدی ترکمان، مگنو باتیستا، پوریا آریاکیا، شهرام گودرزی، محمد نوری، متین کریم‌زاده و رضا خالقی‌فر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36jvze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تارتار از ترکیب پارس جنوبی رونمایی کرد