تاریخ انتشار: 1398/09/28 21:45
کد خبر: 77463

غلامپور:مشکلات استقلال به مدیریت قبلی باز می گردد

مربی تیم فوتبال استقلال می گوید این تیم در غیاب ملی پوشان امید خود برابر سپاهان به میدان می رود.
غلامپور:مشکلات استقلال به مدیریت قبلی باز می گردد

بهزاد غلامپور با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با ماشین سازی گفت: بازیکنان در شرایط سخت نمایش خوبی داشتند. امروز داوری با ما مهربان نبود. حریف دو موقعیت داشت و داور می توانست پنالتی اعلام نکند. در غیبت سرمربی بازیکنان در 3 دیدار زحمت کشیدند. از آقایان دانشور و مصطفوی تشکر می کنم که در روزهای بی کسی استقلال تیم را تا اینجا کشیدند و بیشتر از این نیز موضوع مربوط به باشگاه است.

او در بخش بعدی صحبت های خود درباره مشکلات این باشگاه تصریح کرد: این مشکلات به مدیریت قبلی باز می گردد. باید اقداماتی انجام می شد که مربی از تیم نرود. وقتی شرایط ایده آل نباشد، مربی می رود. درباره رفت و برگشت استراماچونی باید آقای خلیل زاده صحبت کنند. مدیریت قبلی در حق بازیکنان ظلم بزرگی انجام داد.

غلامپور در پاسخ به این سوال که آیا استراماچونی باز خواهد گشت، بیان کرد: نمی دانم ایشان به تهران باز می گردد یا نه و باید آقای خلیل زاده پاسخ دهد.

او درباره احتمال لغو دیدار با سپاهان تصریح کرد: ما تا این لحظه می دانیم که دوشنبه باید برابر سپاهان بازی کنیم. بیشتر از این اطلاعی ندارم و بازیکنان برای بازی آماده هستند.

وی در پایان درباره حضور یا عدم حضور بازیکنان امید استقلال در دیدار با سپاهان عنوان کرد: اگر بازیکنان امید بمانند محروم می شوند و ما آنها را در اختیار تیم امید می گذاریم. از ابتدا گفته بودند که بازیکنان امید به تیم ملی می روند و بازی جام حذفی برگزار می شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7jdv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هیچ تیمی در لیگ ضعیف نیست

غلامپور: این موضوع کذب و خنده دار است
پیوستن گلرها به استقلال فعلا شایعه است