تاریخ انتشار: 1398/09/28 22:24
کد خبر: 77457

کریمی: آن آقایی که پُز آوردن استراماچونی را می‌داد، الان کجاست؟

هافبک استقلال وضعیت نامناسب این روزهای آبی‌پوشان را به دلیل حضور علی خطیر در این باشگاه می‌داند.
کریمی: آن آقایی که پُز آوردن استراماچونی را می‌داد، الان کجاست؟

علی کریمی هافبک استقلال پس از شکست ۲ بر یک تیمش برابر ماشین سازی اظهار کرد: مستحق شکست نبودیم و می‌توانستیم بازی را با نتیجه خوبی ببریم. متاسفانه روی اشتباه خودمان و در ۲ ضدحمله بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: زمانی که یک بر صفر پیش بودیم، می‌توانستیم اختلاف را ۳ برابر کنیم. این اتفاقاتی که امروز می‌افتد نتیجه مدیریت سابق باشگاه با آن وضع قرارداد بستنش بود. آن آقایی که پز آوردن استراماچونی را می‌داد، الآن کجاست؟ این قرارداد را چگونه بسته است که مربی در این شرایط حساس تیم را رها می‌کند و می‌رود؟ این ترکش‌های آن مدل قرارداد بستن است. آن آقا سعی می‌کرد استقلال را نابود کند. رفتارش با کاپیتان‌های تیم و تفرقه‌انداختن بین سایر بازیکنان در پایان فصل گذشته را هنوز یادمان نرفته است. او به دنبال افزایش دنبال‌کننده در اینستاگرام است. او بدون رزومه به باشگاه استقلال آمد و باشگاه را نابود کرد و رفت.

کریمی درباره خطیر افزود: من این را بگویم که اگر او دوباره به استقلال برگردد، من و بقیه بازیکنان از تیم خواهیم رفت. هیچکدام کار مثبتی را از او ندیدیم بلکه کارهایی علیه تیم هم انجام داد. از زمانی که خلیل‌زاده کارهای تیم را پیگری می‌کند، زحمات زیادی برای استقلال می‌کشد و باوجود درگیری‌های خانوادگی و کاری، او مسئولیت تیم را قبول کرده و امیدوارم بتواند مشکلات را حل کند.

هافبک استقلال درباره شکست برابر ماشین سازی عنوان کرد: آن روزی که شاهین را بردیم همه خوشحال بودند اما مهم امروزی است که شکست خوردیم. امیدوارم بازیکنان و هواداران پشت هم باشیم تا مثل ۳ ماهه گذشته هم در نحوه بازی و هم در نتیجه‌گیری موفق باشیم.

او در خصوص دیدار با سپاهان گفت: ما یک بار با این تیم بازی کردیم و نتوانستیم امتیاز کامل را بگیریم. سعی می‌کنیم در بازی حذفی که پای یک جام در میان است تمام تلاش خود را کنیم تا برنده باشیم. هواداران بدانند فقط ما هستیم و آن‌ها؛ پس به حمایتشان نیاز بسیاری داریم.

کریمی درباره این که استقلال بدون سرمربی می تواند در برابر سپاهان نتیجه بگیرد یا خیر تصریح کرد: شک نکنید که وجود سرمربی بسیار مهم است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g97jz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب استقلال برای دیدار با شاهین بوشهر مشخص شد