تاریخ انتشار: 1398/09/28 22:57
کد خبر: 77453

اگر ما ببازیم، همه چیز گل و بلبل است!

دروازه‌بان ماشین‌سازی امیدوار است مالک این باشگاه به مشکلات مالی رسیدگی کند تا بدون دغدغه کارشان را ادامه دهند.
اگر ما ببازیم، همه چیز گل و بلبل است!

حامد لک بعد از دیدار با استقلال گفت: من پول ماشین‌سازی را می‌گیرم و باید برای آن تلاش کنم. من آنقدر اتلاف وقت نکردم ولی اگر بایستم و یک توپ به ته تور ما بچسبد و بازی را ببازیم، کسی به ما امتیاز نمی‌دهد. اگر هم خدایی ناکرده یک روز ماشین‌سازی افتاد کسی نمی‌گوید در آن مسابقه این تیم بازی خوبی انجام داد. ما باید به هر طریقی شده تلاش کنیم تا برنده شویم.

او درباره حرکاتی که با دست به سمت تماشاگران استقلال انجام می‌داد و می‌گفت نمی‌شنوم، ابراز کرد: روی چه حسابی می‌گویید این حرف ر ا زدم؟ فقط به آنها گفتم چرا به من فحش می‌دهید؟ هیچ شائبه‌ای وجود نداشت، وقتی ۹۰ دقیقه فحش می‌خوری، باید یک حرکتی هم بزنید.

دروازه‌بان ماشین‌سازی یادآور شد: اگر ما ببازیم، همه چیز گل و بلبل است ولی ما واقعا برای تیم زحمت می‌کشیم و اگر هم زمین افتادم، باید هم یک جاهایی فحش می‌خورید. چرا اصرار دارید بگویید اتلاف وقت کردم؟ من هر جا مصدومیت داشتم، روی زمین افتادم. زمان‌هایی که نیاز بوده بازی را بخوابانم، این کار را انجام دادم.

لک عنوان کرد: قطعا پس از برخورد با مهاجمان حریف مصدوم شدم و روی زمین افتادم ولی وقتی هم می‌بینم تیم حریف فشار وارد می‌کند، مجبور هستم بازی را بخوابانم و این قانون هر بازی برای دروازه‌بان است.

او درباره اینکه تماشاگران استقلال لقب ضد فوتبال را به رسول خطیبی دادند، عنوان کرد: اصلا چنین چیزهایی درست نیست. ما خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. این نشان می‌دهد ما روی بازی با استقلال کار کرده بودیم و آقای خطیبی آنالیز خوبی داشتند و به ما گفته بودند تا برنده این مسابقه شویم.

دروازه‌بان ماشین‌سازی درخصوص اینکه مسؤولان این باشگاه عنوان کردند ۳۰ درصد دریافتی داشتند، گفت: دوستان مصاحبه کردند و گفتند ما این مقدار را گرفتیم، در صورتی که تا به امروز ۲۰ دریافتی داشتیم و یک چک ۱۰ درصدی برای دو ماه دیگر داده‌اند که مشخص نیست پاس شود یا خیر.

لک درباره اینکه آیا امکان دارد دوباره بازیکنان ماشین‌سازی اعتصاب کنند، ابراز کرد: قرار است مسؤولان باشگاه مساعدت به خرج دهند و آقای زنوزی مستقیما وارد این مسائل شود و مشکلات را برطرف کند.

او ادامه داد: قرار بود ما هفته نهم باید ۱۰ درصد از قراردادهایمان را می‌گرفتیم و همچنین ۲۰ درصد از حقوق را تقسیم بر ۱۰ می‌کردند و پنج ماه از آن را به ما پرداخت می‌کردند. تا زمانی که این چک را به ما دادند، باید پرداختی‌ها به ۶۰ درصد می‌رسید ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداده است.

دروازه‌بان ماشین‌سازی با بیان اینکه جدیدا هیچ پول نقدی دریافت نکردیم، گفت: بچه‌ها فقط به عشق مردم آذربایجان بازی می‌کنند چون آنها را دوست دارند، برای‌شان ارزش قائل هستند و با غیرت به میدان می‌روند. امیدوار هستم با لطف آقای زنوزی مشکلات تیم ما برطرف شود.

لک درمورد اینکه بهترین بازی‌های خود را مقابل استقلال و پرسپولیس انجام می‌دهد و در تقابل با این دو تیم به حواشی تماشاگران توجهی ندارد، عنوان کرد: دلیل خاصی ندارد؛ من در همه بازی‌ها تلاش می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم. همانطور که مقابل تراکتور محکم بازی کردیم و ۲ بر صفر برنده شدیم. بحث استقلال و پرسپولیس نیست، شاید موضوع پخش زنده بودن باشد که موجب شود تمرکز بیشتری داشته باشم.

او درخصوص درگیری با محمد دانشگر و اینکه به نظر می‌رسید بازیکن استقلال به صورت او زده است، ابراز کرد: مگر میدان جنگ است؟ او دستش را روی صورت من گذاشت که بزند ولی این اجازه را ندادم. من برخوردی داشتم و روی زمین افتادم ولی زمانی که بلند شدم، دیدم به سمت صورت من آمد و گفت وقت تلف نکن؛ من هم گفتم راجع به چه چیزی حرف می‌زنی؟ وقتی بلند شدم،  یعنی نمی‌خواهم اتلاف وقت کنم. بالاخره آن وسط هم که حلوا خیرات نمی‌کردند!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avo9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبت در گوشی کار خودش را کرد؛علیپور رودست خورد!