تاریخ انتشار: 1398/09/30 17:58
کد خبر: 77308

این تیم استقلال قابلیت قهرمانی دارد/ در داخل و خارج از کشور با خلیل‌زاده دوست بودم

مشاور سرپرست باشگاه استقلال گفت: این تیمی که من از استقلال دیده‌ام، قابلیت قهرمانی دارد و باید همه همت کنیم تا مشکلات حل شود و مطمئنم این اتفاق رخ خواهد داد و دل هواداران استقلال در پایان فصل شاد خواهد بود.

بهرام امیری در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال، درباره انتصابش به عنوان مشاور اسماعیل خلیل‌زاده گفت: بنده ۲۰ سال است که با آقای خلیل‌زاده دوست هستم. این دوستی چه در داخل و چه در خارج از کشور وجود داشته و ایشان از استقلالی‌های قدیمی است. آقای خلیل‌زاده وقتی مسئولیتی در استقلال نداشت به استقلال کمک می‌کرد. ایشان از بنده خواست با توجه به تجربیات من و دوستی قدیمی‌مان به استقلال بیایم و من هم به عنوان یک استقلالی اطاعت کردم.

وی درباره آینده استقلال با توجه تغییرات اخیر، اظهار کرد: من از سال ۶۹ در کنار این باشگاه بوده‌ام و با مدیران مختلف کار کرده‌ام و تا حدود ۴ سال پیش در استقلال بودم. آقای خلیل زاده به من لطف داشتند و من در کنار سایر دوستان که در آینده قرار است به باشگاه اضافه شوند، همه تلاش خود را برای خوشحالی هواداران می‌کنیم. این تیمی که من از استقلال دیده‌ام، قابلیت قهرمانی دارد و باید همه همت کنیم تا مشکلات حل شود و مطمئنم این اتفاق رخ خواهد داد و دل هواداران استقلال در پایان فصل شاد خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e757a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چهار پرونده مالی باشگاه استقلال بسته شد