تاریخ انتشار: 1398/10/03 15:13
کد خبر: 77003

اعلام میزان پرداختی باشگاه استقلال به آندره‌آ استراماچونی

میزان پرداختی باشگاه استقلال به آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان مشخص شد.
اعلام میزان پرداختی باشگاه استقلال به آندره‌آ استراماچونی

باشگاه استقلال شب گذشته ایمیل وکیل آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان را منتشر کرد که بر اساس آن، این مربی خواهان پرداخت کل قراردادش شده بود. باشگاه استقلال اما اعلام کرد که چنین کاری امکان‌پذیر نیست.

باشگاه استقلال با پرداختی آخر که 160 هزار یورو بود، حقوق یک ماه استراماچونی و دستیارانش را یک ماه جلوتر داد تا بهانه دست این مربی ندهد. سرمربی ایتالیایی در ابتدای حضورش در استقلال مبلغ 100 هزار یورو دریافت کرد و قرار شد که ماهیانه 54 هزار یورو حقوق بگیرد. استقلالی‌ها پس از پرداخت مبلغ پیش قرارداد، سه ماه حقوق 54 هزار یورویی او را پرداخت کرده که با احتساب 100 هزار یوروی ابتدای فصل، نزدیک 262 هزار یورو به استراماچونی بابت قرارداد او و دستیارانش پرداخت شد. در ادامه، باشگاه نتوانست حقوق استراماچونی را پرداخت کند و این مربی نیز طبق قانون فیفا یک طرفه قراردادش را فسخ کرد.

در ادامه، قرار شد مسئولان استقلال دو ماه حقوق عقب افتاده را پرداخت کنند که استراماچونی خواهان پرداخت سه ماه از حقوقش شد. اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه نیز مبلغ 160 هزار یورو از ترکیه به بانک سپه شعبه رم انتقال داد تا به حساب استراماچونی واریز شود. تا اینجای کار مشخص شد که باشگاه استقلال 422 هزار یورو به استراماچونی پرداختی داشته که بیش از 50 درصد قرارداد او و دستیارانش می‌شود. قرارداد استراماچونی 550 هزار یورو بود و سه دستیار او هم 50 هزار یورو قرارداد داشتند که در مجموع به 700 هزار یورو می‌رسد. باشگاه استقلال پول سه مربی خارجی دیگر خود را هم به استراماچونی می‌داد تا از طریق او پول به دستیاران استراماچونی برسد.

با وجودی که باشگاه استقلال بیش از 50 درصد به این مربی و دستیارانش پرداخت کرده اما این مربی از حضور در ایران خودداری کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jzdm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دردسر جدید استقلال به خاطر گاف مدیران سابق