تاریخ انتشار: 1398/10/03 21:42
کد خبر: 76962

تمجید الهامی از تراکتوری ها

مربی تراکتور به تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش مقابل شهرخودرو پرداخت و این برد را حاصل تلاش ویژه آنها دانست.
تمجید الهامی از تراکتوری ها

تراکتور امروز در حالی به مصاف شهرخودرو رفت که از کمبود بازیکن رنج می‌برد و علاوه بر غیبت محمدرضا آزادی و رضا شکاری که در اردوی تیم ملی امید حضور دارند، کوین فورچونه را هم در اختیار نداشت و علاوه بر او، ویلیان میمبلا نیز بخاطر آسیب دیدگی شرایط بازی را نداشت و تنها روی نیمکت نشسته بود.

ساکت الهامی علاوه بر ۱۱ بازیکنی که در ابتدای مسابقه با شهرخودرو در ترکیب تراکتور قرار داد، روی نیمکت محمدرضا اخباری را به‌عنوان دروازه‌بان و سعید مهری، ویلیان میمبلا، مازولا، سبحان خاقانی و محمدرضا سیف‌احمدی را داشت.

علاوه بر میمبلا که شرایط بازی نداشت، خاقانی و سیف‌احمدی کم نام و نشان هم روی نیمکت بودند که ساکت الهامی مجبور شد علاوه بر سعید مهری و مازولا، یکی از این دو بازیکن جوان‌اش را هم وارد ترکیب بازی با شهرخودرو کند و در نهایت هم با این تعداد نفرات کم به برد ارزشمندی مقابل شاگردان گل‌محمدی برسند.

ساکت الهامی پس از این پیروزی به تمجید از عملکرد بازیکنان تراکتور در دیدار با شهرخودرو پرداخت و علاوه بر تقدیر از هوادارانِ همیشه همراه فوتبال آذربایجان گفت: با کسانی که داشتیم، مردانه جنگیدیم؛ کسانی که «تیم» بودن را به شکل واقعی معنی کردند.

الهامی تاکید کرد: بازیکنان تراکتور بیشترین سهم را در این پیروزی داشتند و نمایشی ارائه کردند که حتی تماشاگران نیز از این عملکرد غافلگیر شدند. از تک تک آنها بخاطر این بازی درخشان تشکر می‌کنم.

او همچنین از بزرگترها و ملی پوشان تیمش هم تمجید کرد و با اشاره به دادن بازوند توسط شجاعی و دژاگه به حاج‌صفی ابراز کرد: آنها مودت و دوستی را واقعا معنی کردند. احسان حاج‌صفی امروز کاپیتان تیم ما بود. این موضوع نشان دهنده دوستی در تیم ما است. بازیکنان واقعا سزاوار بهترین‌ها هستند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6ngo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربی قرمزپوشان برکنار می شود!