تاریخ انتشار: 1398/10/04 15:08
سلطانی:
کد خبر: 76878

کالدرون خودش روی هواست/انصاری فرد دیگر جواب سلام ما را نمی دهد

در روزهایی که علیرضا بیرانوند به خاطر برخی مسایل فرصت بازی پیدا نمی کند پیشکسوتان دروازه بانی پرسپولیس از این دروازه بان ملی پوش حمایت می کنند.
 کالدرون خودش روی هواست/انصاری فرد دیگر جواب سلام ما را نمی دهد

بهروز سلطانی دروازه بان پرسپولیس و تیم ملی در دهه شصت یکی از کسانی است که کالدرون را به اشتباه درباره بیرانوند متهم می کند:" این رفتار با بیرانوند اشتباه کالدرون است."

او در این رابطه گفت:" بیرانوند دروازه بان تیم ملی ما است و حیف است یک بازیکن ملی را خراب کنیم. رادوشوویچ شش ماه یا یکسال بعد از ایران می رود اما بیرانوند سال ها باید برای این ایران دروازه بانی کند. من فکر می کنم بیرانوند عملکرد خیلی خوبی داشته و کالدرون صددرصد درباره او اشتباه می کند و دودش به چشم پرسپولیس و تیم ملی خواهد رفت."

دروازه بان سابق پرسپولیس در مورد اینکه گفته می شود بیرانوند افت کرده است گفت:" بدن انسان ممکن است گاهی پایین یا بالا باشد اما من بعید می دانم بیرانوند افت کرده باشد. با این حال معتقدم رادو هرکاری هم که بکند به پای بیرانوند نمی رسد."

اما نکته اینجا است که بهروز سلطانی در دوران حضورش در پرسپولیس و در حالی که دروازه بان تیم ملی بود در پرسپولیس و توسط علی پروین با وحید قلیچ به صورت چرخشی بازی می کرد. خودش در این رابطه گفت:" خب وحید قلیچ از من سابقه بیشتری در پرسپولیس داشت و این سبکی بود که علی آقا پروین اجرا می کرد. من آن زمان دروازه بان تیم ملی بودم، از طرفی قلیچ را هم قبول داشتم و سطحمان به هم نزدیک بود"

سلطانی اما در این رابطه که آیا جدایی اش از پرسپولیس و پیوستنش به دارایی به خاطر این موضوع که گاهی روی نیمکت می نشسته است بوده یا نه؟ هم گفت:" نه اصلا اینطوری نبود. من به آلمان رفته بودم و در برگشت دارایی پیشنهاد خوبی به من داد و به این تیم پیوستم." او با اشاره به دوران حضورش در پرسپولیس و بازی کردن های چرخشی اش با قلیچ گفت:" بازی های سخت مال من بود. علی آقا طوری تنظیم می کرد که بازی های سخت را من درون دروازه باشم. هرچند بازهم می گویم تفاوت من و قلیچ زیاد نبود اما بیرانوند فاصله اش با رادو از زمین تا آسمان است. اینجا تفاوت خیلی زیاد است."

او اضافه کرد:"با این کارها دروازه بانی که در جام جهانی بازی کرده را خراب می کنیم و معلوم نیست چه جوابی می خواهیم بعدها به تیم ملی بدهیم. رادو برای ما نمی ماند اما بیرانوند سال ها گلر ایران است. آقای کالدرون خودش الان روی هوا است و ممکن است در پرسپولیس نباشد و این کارش لطمه بزرگی می زند. به نظر من آقا انصاری فرد و هیات مدیره ای که اصلا قبولشان ندارد باید ورود کنند.  ما الان در ایران فقر دروازه بان داریم و نباید سرمایه هایمان را بسوزانیم."

سلطانی با انتقاد از عملکرد کالدرون هم گفت:" اصلا کالدرون را قبول ندارم. بازی با پارس جم تیم نه تاکتیک داشت و نه تکنیکی که یک توپ را به دروازه حریف برساند. فوتبال زیبایی در این فصل از پرسپولیس ندیدیم و به نظرم تیم کشکی بازی می کند."

u1EqcXHVxu5w

او با اشاره به اینکه گزینه های ایرانی برای جانشینی کالدرون بهتر هستند گفت:" چرا باید پنجاه ، صد میلیارد هزینه بدهیم آخرش هم آقایان قهر کنند. باید از خودمون حمایت کنیم که متاسفانه نه باشگاه و نه هیات مدیره این کار را نمی کنند. تماشاگران هم باید از مربی ایرانی حمایت کنند. علی دایی، امیرقلعه نویی، یحیی گل محمدی و... می توانم تا صبح اسم بیاورم؛ همه این ها به مراتب بهتر از کالدرون هستند. واقعا حیف است سرمایه ملی خودمان را با وجود تحریم ها به استراماچونی و کالدرون و ویلموتس بدهیم."

دروازه بان سابق تیم ملی با اشاره به حرف های وحید قلیچ که از حضور محسن سیدی در کادرفنی پرسپولیس انتقاد می کند گفت:" قلیچ راست می گوید. این از بدبختی انصاری فرد و هیات مدیره است که حرف دیگران را گوش می دهند. به نظرم هیات مدیره پرسپولیس واقعا ضعیف است. آقای انصاری فرد هم از زمانی که آمده یک بار ملی پوشان قدیمی پرسپولیس را دعوت نکرده تا از آن ها مشورت بگیرد. قبل از مدیریتش اما می آمد می نشست کنار ما چای می خورد و می خندید اما الان جواب تلفن و جواب سلام ما را نمی دهد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmja5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اعلام زمان نشست خبری کالدرون و مهاجری