تاریخ انتشار: 1398/10/04 23:02
کد خبر: 76835

شروط تارتار برای بازگشت

مدیر رسانه تیم نفت گفت که با میانجی‌گری ظاهری نماینده مجلس و ناصری مدیرعامل نفت و گاز مسجدسلیمان، آقای تارتار به تیم نفت بازمی‌گردد.
شروط تارتار برای بازگشت

ساعتی قبل دیداری بین اعضای کانون هواداران تیم نفت مسجدسلیمان، ظاهری نماینده مجلس شورای اسلامی و ناصری مدیرعامل نفت وگاز مسجدسلیمان برگزار شد که در این جلسه ظاهری با مهدی تارتار سرمربی موفق این تیم تماسی برقرار کرد و از سوی تارتار اعلام شد که به مسجدسلیمان بازخواهد گشت.

مهران حسنوند مدیررسانه تیم نفت مسجدسلیمان با اعلام خبر بالا به ورزش سه، گفت: ما و تمامی هواداران تیم منتظر حضور تارتار هستیم که با قدرت بتوانیم راهی که باهم شروع کرده‌ایم را به پایان برسانیم. البته  تارتار از فسخ قرارداد محمد طیبی به شدت ناراحت بودند و به نماینده محترم مجلس گفتند که بدون اجازه او نباید این کار انجام می‌شده است و برای بازگشت دو شرط قرار دادند که اول مشکلات تیم نفت حل شود و دیگر شاهد بدهی به بازیکنان نباشیم، دوم اینکه محمد طیبی کاپیتان تیم فصل اول به تیم بازگردد.

گفتنی است تیم نفت مسجدسلیمان با کسب ۲۳ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و البته در جام حذفی نیز در جمع ۴ تیم بالایی با پیروزی برابر شاهین قرار خواهد داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kmny8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برگ‌ برنده های تارتار در جام حذفی