تاریخ انتشار: 1398/10/05 12:13
کد خبر: 76789

پرسپولیس- نساجی؛ آزمون بزرگ هواداران پرسپولیس

پرسپولیس- نساجی؛ آزمون بزرگ هواداران پرسپولیس

بازی پرسپولیس مقابل نساجی قائمشهر جمعه برگزار می‌شود؛ اتفاقی که در کل نیم‌فصل تنها یک‌بار برای پرسپولیس رخ داد و در طول نیم‌فصل رقابت‌های لیگ تنها مسابقه خانگی این تیم که در روز تعطیل هفته برگزار شد دیدار با نفت مسجدسلیمان بود.
اتفاقاً در آن مسابقه پرسپولیس باخت و عجیب‌تر اینکه تماشاگران استقبالی از آن دیدار نداشتند تا جایی که تنها 7897 نفر به ورزشگاه آزادی رفتند و یک رکورد منفی برای قهرمان ایران رقم خورد؛ اتفاقی که قبل از آن نمونه‌اش درباره تیمی که دچار بحران نیست و مدافع عنوان قهرمانی لیگ به حساب می‌رود رخ نداده بود.
به هر حال قرار است پرسپولیس برای دومین‌بار در نیم‌فصل اول روز جمعه به میدان برود. این بازی معوقه از هفته دوازدهم رقابت‌هاست و قرار بود یک روز در میانه هفته برگزار شود اما حالا پرسپولیس می‌تواند برای دومین‌بار در روز تعطیل هفته از حریفش میزبانی کند.
با توجه به کاهش قیمت بلیت برای این بازی از سوی باشگاه پرسپولیس و اینکه مسابقات چیزی حدود یک ماه تعطیل خواهد بود از سوی دیگر پرسپولیس با پیروزی در این مسابقه حداقل یک روز صدرنشین خواهد شد و شاید به قهرمانی نیم‌فصل هم برسد انتظار می‌رود استقبال خوبی از این بازی صورت بگیرد.
هواداران پرسپولیس در آخرین بازی تیم محبوب‌شان در ورزشگاه آزادی که مقابل گل‌گهر سیرجان برگزار شد با دعوت پیشکسوتان و بازیکنان استقبال نسبتاً خوبی از این بازی داشتند و حدود 27هزار نفر به ورزشگاه رفتند.
گفتنی است بازی هفته هفدهم پرسپولیس مقابل تراکتورسازی یعنی اولین بازی بعد از تعطیلات نیم‌فصل که قرار بود روز جمعه برگزار شود فعلاً زمان مشخصی ندارد و شاید در عوض بازی نساجی یکی از معدود بازی‌های خانگی جمعه‌های پرسپولیس باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9nwn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هواداران پرسپولیس برانکو و شاگردانش را غافلگیر میکنند؟