تاریخ انتشار: 1398/10/06 20:37
کد خبر: 76674

کالدرون: ترجیح می‌دهم به جای جذب بازیکن خارجی، حقوق بازیکنان خودمان را بدهند

سرمربی پرسپولیس می‌گوید که دیگر به دنبال جذب بازیکن خارجی برای سرخ‌پوشان پایتخت نیست.
کالدرون: ترجیح می‌دهم به جای جذب بازیکن خارجی، حقوق بازیکنان خودمان را بدهند

گابریل کالدرون بعد از پیروزی تیمش مقابل نساجی و صعود به صدرجدول گفت: به بازیکنان تیمم تبریک می گویم. می‌خواستیم در نیمه دوم گل های بیشتری بزنیم اما بازیکن ما اخراج و بازی پیچیده شد. به لطف بازیکنان و هواداران این سه امتیاز را گرفتیم.

وی درباره اینکه هافبک مدنظر او در نقل و انتقالات برای چه پستی است، یادآور شد: بعد از بازی ترجیح می‌دهم درباره این موضوع صحبت نکنم. درخواست کردیم بازیکنان جدیدی اضافه شوند. مدیر باشگاه اعلام کرد که با یک بازیکن خارجی به توافق رسیدند اما تصمیم گرفتم که امسال دو بازیکن ایرانی به ما ملحق شود و پول بازیکن خارجی را به بازیکنان ایرانی پرداخت کنند. در واقع خودمان حقوقمان را نگرفتیم و بازیکنان طلبکار هستند و ترجیح می‌دهیم به جای پرداخت پول بازیکن خارجی، حقوق بازیکنان خودمان را بدهند. امیدواریم قبل از شورع تمرینات پاداش‌ها، بدهی‌ها و حقوق امسال و سال گذشته پرداخت شود.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه گفته بود بعد از بازی صحبت‌هایی دارد، اظهار کرد: ما بازیکن خارجی نمی‌خواهیم و تصمیم بر این شد که این بودجه صرف جذب بازیکن داخلی شود. روز شش ژانویه بازیکنان داخلی جدید باید در کنار تیم باشند.

کالدرون افزود: کالدرون و دستیارانش شش ماه با تمام وجود تلاش کردند؛ بدون اینکه درخواستی داشته باشند. ما تمام مشکلات را پشت سر گذاشتیم. آمدن به جای مربی‌ای که هفت جام آورده بود کار ساده‌ای نبود. به لطف حمایت بازیکنان، کادرفنی و هواداران موفق شدیم، هوادارانی که هنوز شادی مدنظر من را در آن ها ندیدم و نتوانستیم به آن‌ها بدهیم. ما امروز حمایت هواداران و بازیکنان را داشتیم اما برای رسیدن به هدف‌ها به عنوان مربی احتیاج دارم که از طرف باشگاه حمایت شوم. به خاطر رفتاری که تا امروز با من شده، حس می کنم که باشگاه به من می گوید بروم اما من نمی خواهم بروم.

ادامه دارد...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zpdn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عوامل سریال پایتخت در اردوی نساجی حاضر شدند