تاریخ انتشار: 1398/10/06 21:28
کد خبر: 76670

نوراللهی: کالدرون تلاش می‌کند تا موفق شویم/ امیدوارم شرایط استقلال خوب شود

هافبک پرسپولیس گفت: ما هم شرایط استقلالی‌ها را داشتیم ولی روی پای خودمان ایستادیم.
نوراللهی: کالدرون تلاش می‌کند تا موفق شویم/ امیدوارم شرایط استقلال خوب شود

احمد نوراللهی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی گفت: ابتدا می‌خواهم از هواداران تشکر کنم. امروز در این هوای سرد سنگ تمام گذاشتند و از تیم حمایت کردند. پرسپولیس در نیمه اول بازی هجومی انجام داد. نیمه دوم با توجه به اینکه 10 نفره شدیم شرایط سخت شد و مجبور شدیم دفاع کنیم. بچه‌ها هم خیلی خوب دفاع کردند و خداراشکر توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه تصریح کرد: باشگاه تلاشش را می‌کند و هم بازیکنان و هم کادرفنی انتظار دارند که مشکلات حل شود. امیدوارم همه چیز روبه‌راه شود و در 4-5 روزی که تعطیل هستیم انشاءالله شرایطی فراهم شود تا نیم‌فصل دوم را با قدرت شروع کنیم. در آسیا هم بازی‌های سختی پیش رو داریم و باید در آن مسابقات هم موفق باشیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه بعضی از استقلالی‌ها معتقدند وزارت ورزش هوای پرسپولیسی‌ها را بیشتر دارد، گفت: استقلال شرایط خودش را دارد و من راجع به تیم خودمان صحبت می‌کنم. ما 7 قهرمانی آوردیم و هنوز از سال گذشته طلب داریم ولی تا الان صحبتی نکردیم و همه بچه‌ها تلاش‌شان را کردند. ابتدای فصل مربی‌مان به آن صورت جدا شد، الان مربی جدیدمان هم تلاش می‌کند و بچه‌ها هم روی پای خودشان ایستادند.

نوراللهی ادامه داد: 3 سال قهرمان شدیم و الان هم صدر جدول هستیم و برای چهارمین قهرمانی تلاش می‌کنیم. آقای کالدرون تلاش می‌کند تا موفق شویم و به حاشیه‌های خیلی توجه نمی‌کنیم و حواسمان به تیم خودمان است. امیدوارم شرایط استقلال خوب شود و یک مربی خوب به این تیم بیاید تا بازی‌های خوبی انجام دهند. ما هم شرایط استقلالی‌ها را داشتیم ولی روی پای خودمان ایستادیم. 

وی درباره شرایط تیم ملی بعد از رفتن ویلموتس خاطرنشان کرد: شرایط تیم ملی با توجه به اینکه ویلموتس رفته، سخت است. فدراسیون دنبال مربی جدید است و امیدوارم هرچه زودتر مربی جدید مشخص شود. مطمئن باشید تیم ملی 4 بازی آینده‌اش را می‌برد و به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yzdjb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کالدرون: استراماچونی را درک می‌کنم، اما من تصمیم دیگری گرفتم