تاریخ انتشار: 1398/10/08 15:45
کد خبر: 76478

ادمین صفحه اینستاگرام کالدرون چه کسی است؟

صفحه اینستاگرام سرمربی پرسپولیس، ماجرای جالبی دارد.
ادمین صفحه اینستاگرام کالدرون چه کسی است؟

 گابریل کالدرون از مدتها قبل تصمیم گرفت از طریق صفحه اینستاگرامش با هواداران پرسپولیس در ارتباط باشد و اخبار مربوط به خودش را از این طریق به گوش آنها برساند.

پرسپولیسی‌ها به خوبی در جریان هستند که محتوای پست‌های اخیر کالدرون، انتقاد از مدیرعامل باشگاه بوده. اتفاقی که گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره آن صورت گرفته و عده‌ای عقیده دارند ادمین صفحه کالدرون، مدیر برنامه‌های اوست که گویا ارتباط خوبی با محمدحسن انصاری‌فرد ندارد.

اگر چه سرمربی قرمزها در کنفرانس خبری قبل از بازی با نساجی اعلام کرد که فقط خودش و پسرش به صفحه اینستاگرامش دسترسی دارند منتهی اصلا نمی‌توان باور کرد که هیچ شخص ایرانی در این صفحه نقشی نداشته باشد به خصوص آنکه طی 24 ساعت گذشته اتفاقی در صفحه اینستاگرام کالدرون رخ داده که خلاف ادعای سرمربی پرسپولیس را نشان می‌دهد.

داستان از این قرار است که مدیریت کامنتهای زیر پست او در شرایطی رخ داده که سرمربی پرسپولیس در هواپیما و در راه کشورش بوده و طبیعتا دسترسی به اینترنت نداشته منتهی بخشی از کامنتهای انتقادی از مربی آرژانتینی از زیر پست کالدرون پاک شده اما نظرات مثبت و آنهایی که انتقاد از مدیرعامل باشگاه بوده، کماکان زیر پست کالدون به چشم می خورد. کار به جایی رسیده که یکی از کاربران صفحه اینستاگرام کالدرون این سوال را مطرح کرده که سرمربی پرسپولیس چگونه در آسمان! کامنتها را پاک می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmw8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دردسر بدهی ۳/۵ میلیاردی برای پرسپولیس