تاریخ انتشار: 1398/10/09 16:04
کد خبر: 76369

جدایی درویشوند، کریمی و بارانی از شاهین بوشهر

با اعلام باشگاه شاهین ۳ بازیکن به نام های ابوالفضل درویشوند ، سعید کریمی و محمد صادق بارانی از جمع سفید پوشان بوشهری جدا شدند.
جدایی درویشوند، کریمی و بارانی از شاهین بوشهر

تیم فوتبال شاهین بوشهر که بار دیگر در لیگ نوزدهم به بالاترین سطح فوتبال در ایران بازگشت، طی نیم فصل اول اصلا شرایط خوبی نداشت و در نهایت نیز با کسب 6 امتیاز در آخرین رتبه جدول 16 تیمی رقابت ها قرار گرفت.

هدایت این تیم در هفته های ابتدایی برعهده ویسی بود ولی بالاگرفتن مشکلات مالی و نتیجه نگرفتن سبب استعفای ویسی شد تا میشو کریستوویچ جانشین او شود.

این مربی کروات در بازی های اخیر هدایت سفیدپوشان بوشهری را برعهده گرفته و توانسته جمع امتیازات این تیم را به 66 برساند ولی باز هم شکست های پر گل مقابل دو تیم سپاهان و استقلال و کنار رفتن از گردونه مسابقات جام حذفی سبب شده تا نگرانی های زیادی پیرامون این تیم وجود داشته باشد.

در آخرین اقدام سه بازیکن با نظر سرمربی کرات شاهینی ها از تیم کنار گذاشته شده اند و به زودی بازیکنان جدیدی جایگزین آنها خواهند شد. صادق بارانی هافبک سابق پیکان و سایپا، ابوالفضل درویش وند و سعید کریمی دو بازیکن سابق پرسپولیس سه بازیکنی هستند که در نیم فصل دوم دیگر در جمع شاهینی ها نخواهند ماند.

تیم شاهین بوشهر تاکنون تنها ابوالفضل رزاق پور را در پنجره نقل و انتقالات جذب کرده  و باشگاه با سایر گزینه ها در حال مذاکره است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xl6aq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لغو دیدار خونه به خونه - کارون اروند خرمشهر