تاریخ انتشار: 1398/10/11 13:16
کد خبر: 76150

به پرسپولیس تعهد دارم و به قراردادم پایبند هستم!

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با پرسپولیس قرارداد دارم و درصورت مازاد بودن لیست کالدرون به‌صورت قرضی به تیم دیگری می‌روم.
به پرسپولیس تعهد دارم و به قراردادم پایبند هستم!

امید عالیشاه که پس از تعطیلات نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشور در زادگاهش شهر ساری حضور یافته، اظهار داشت: من به پرسپولیس تعهد دارم و در حال حاضر به قراردادم پایبند هستم و دوست دارم با تیم محبوب پرسپولیس به افتخارات بیشتری دست یابم.

وی با اینکه به نظر کالدرون سرمربی پرسپولیس در خصوص ترکیب تیمش احترام می‌گذارد، افزود: هر مربی که سکان تیمی را دست می‌گیرد برای نتیجه‌گیری برنامه، ترکیب و سیستم خاصی اجرا می‌کند و شاید با سیستمی که کالدرون مقابل حریفان دارد، من جزو ۱۱ نفر نباشم.

عالیشاه در ادامه با اشاره به اینکه از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد، گفت: همان طور که گفتم با پرسپولیس قرارداد دارم، در صورت گرفتن بازیکن مازاد به‌صورت قرضی از پرسپولیس جدا می‌شوم و به هواداران محبوب قول می‌دهم با شروع فصل بعد به پرسپولیس خواهم آمد.

این بازیکن درباره رقابت تیم‌ها در لیگ امسال خاطرنشان کرد: هم در بالای جدول و در پایین جدول رقابت تیم‌ها حساس و نزدیک است و فکر می‌کنم پرسپولیس همچون چهار سال گذشته مدعی اصلی قهرمانی است و در کنار پرسپولیس چند تیم دیگر هم شانس قهرمانی دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zx5e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 امید عالیشاه تیم جدیدش را انتخاب کرد