تاریخ انتشار: 1398/10/11 18:24
کد خبر: 76121

مرادی: قلعه‌نویی گفت ترکمان بازیکن آزاد است/ فدراسیون اعلام کرد این قرارداد را ثبت نمی‌کنیم

سرپرست باشگاه پارس جنوبی جم گفت: با مدیرعامل و سرمربی سپاهان تلفنی صبت کردم و از رفتار این باشگاه تعجب می‌کنم.

مراد مرادی در خصوص پیوستن مهدی ترکمان به سپاهان اصفهان اظهار داشت: ترکمان بر خلاف قانون به سپاهان رفته و قرارداد بسته. او بازیکن ما است و ما هم این مسئله را تا لحظه آخر پیگیری می‌کنیم. ما در این مورد شکایت کرده‌ایم و پرونده او به کمیته استیناف رفته است. با فدراسیون صحبت کردیم و مسئولان فدراسیون به طور کامل در جریان هستند.

مرادی ادامه داد: ترکمان از ما به طور کامل پول گرفته و با ما قرارداد دارد. او بر سر تمرین‌ها نیامده و در بازی تیمی هم حاضر نشده، یک بار اخطار دادیم و اخطار دوم را هم به او داده‌ایم اما باز هم نیامد. من از رفتار باشگاه سپاهان تعجب می‌کنم، چون به صورت تلفنی هم با مسعود تابش و هم با امیر قلعه‌نویی صحبت کردم. تابش به من گفت هر بازیکنی را بخواهیم بگیریم به شما مکتوب اعلام می‌کنیم و قلعه‌نویی هم به من گفت که ترکمان به ما گفته که بازیکن آزاد است و ما با او قرارداد می‌بندیم و او را جذب می‌کنیم.

سرپرست پارس جنوبی جم در مورد صحبت‌هایش با مسئولان فدراسیون تصریح کرد: از روزی که ترکمان رفت، ما به فدراسیون نامه فرستادیم. با شناختی که از جناب بهاروند دارم، فدراسیون حتما این مسئله را پیگیری می‌کند. حالا اگر سپاهان زورش رسید که دست ما بسته است. به هر حال امروز هم با مسئولان فدراسیون صحبت کردم و آنها گفتند ما این قرارداد را ثبت نمی‌کنیم و پرونده‌اش را به کمیته استیناف می‌دهیم.

وی در مورد اینکه چه زمانی پنجره نقل و انتقالاتی پارس جنوبی باز خواهد شد، عنوان کرد: به امید خدا اگر اتفاق خاصی نیفتد، مشغول رایزنی با طلبکاران هستیم و طبق توافقاتی که با آنها خواهیم داشت شرایط را فراهم می‌کنیم تا چند روز آینده پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل باز شود.

مرادی در خصوص اینکه آیا هومن افاضلی لیستی را برای جذب بازیکنان در اختیار باشگاه قرار داده، گفت: هنوز به ما لیستی نداده است. او در حال مذاکره با چند بازیکن است تا بتواند لیستی را تهیه و در اختیار ما قرار دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xl6ew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ برتر فوتبال| آتش‌بازی بازی نفت آبادان در آخرین بازی نیم‌فصل

شگفتی سازی های برزیل ایران، ادامه می یابد؟
پیش بازی صنعت نفت آبادان-سپاهان اصفهان؛

شاهین در آسمان نقش جهان به فکر اوج گیری
سپاهان اصفهان - شاهین بوشهر؛