تاریخ انتشار: 1398/10/13 23:58
کد خبر: 75873

هومن افاضلی: حفظ سهمیه مهم‌ترین هدف ما است/سبک مر‌بی گری ام بی شباهت به برانکو نیست ولی تفاوت هایی هم دارد

سرمربی پارس جنوبی جم در گفت وگو با فرتاک ورزشی در خصوص شرایط این فصل از رقابت های لیگ برتر صحبت کرد.
هومن افاضلی: حفظ سهمیه مهم‌ترین هدف ما است/سبک مر‌بی گری ام بی شباهت به برانکو نیست ولی تفاوت هایی هم دارد

هومن افاضلی در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، جایگزین فراز کمالوند در پارس جنوبی جم شد تا بازی های باقی مانده را بر روی نیمکت این تیم بنشیند، تیمی که از 16 بازی گذشته خود دارای 14 امتیاز بوده و در رده دوازدهم جدول قرار دارد .

گفت وگوی اختصاصی فرتاک ورزشی با وی را در پیش رو داریم.

برای ماندن در لیگ برتر به 31 امتیاز نیاز است

برای بقا در لیگ برتر نیاز به 30+1 امتیاز می باشد یعنی ۳۱ امتیاز برای ماندن قطعا نیاز است و طی سالهای گذشته به طور نمونه داشته ایم که  با ۳۰ امتیاز هم تیم سقوط کرده است و شک نداشته باشید کم تر از این امتیاز کار به اما و اگر کشیده می‌شود و امسال تیم های زیادی هستند که ۵۰ درصد امتیازات لازم  را در نیم فصل نخست گرفته اند در صورتی که کسب امتیاز در نیم فصل اول آسان‌تر از نیم فصل دوم است.

 

نشانه های خطر در تیم ما وجود دارد

پارس جنوبی جم در نیم فصل نخست جز این دسته از تیم ها است که تنها ۱۱ امتیاز کسب کرده است و بازی آخر که با برد تیم همراه شد و امتیازات ما به ۱۴ رسید هم جز نیم فصل دوم است و به این ترتیب می‌توان پی برد نشانه های خطر در تیم ما وجود دارد که قطعا برای رفع این خطر نیاز به تقویت تیم داریم و باید تلاش کنیم از منطقه خطر جدا شویم.

 

حفظ سهمیه هدف نخست پارس جنوبی جم

هدف نخست ما حفظ سهمیه استان بوشهر است و به دلیل اینکه دیگر نماینده استان تنها ۶ امتیاز دارد و احتمال سقوط این تیم هم زیاد است،در ادامه هم سعی می‌کنیم سبک بازی تیم را بهتر کنیم.

 

تقویت تیم در نیم فصل دوم ضروری است

پنجره نقل و انتقالاتی تیم ما هم اکنون بسته است ولی تلاش می‌کنیم در نیم فصل دوم تیم را تقویت کنیم چون همه‌ی تیم ها خود را تقویت خواهند کرد و این روزها تیم های پایین تر از ما هم به دنبال تقویت و جذب بازیکن هستند و حتی بازیکنان کلیدی تیم ما هم پیشنهاداتی دارند،پس اگر ما در تقویت تیم ضعیف عمل کنیم دچار مشکل می‌شویم اما نهایت تلاشمان این است پنجره نقل و انتقالاتی خود را تا آخر هفته باز کنیم.

 

همه تلاش خود را برای خوشحالی مردم بوشهر خواهیم داشت

مردم استان بوشهر بدانند که همه‌ی تلاش ما برای خوشحال کردن مردم است چون این تیم متعلق به همین مردم می باشد و به حضور و حمایت هواداران نیاز داریم و امیدواریم هر دو سهمیه استان بوشهر با همکاری همه‌ی استان همچون دیگر استانهایی که دو سهمیه دارند در لیگ برتر حفظ شود.

 

مردم جم بسیار فوتبالی هستند

اهالی شهر جم که تیم ما متعلق به آنجاست بسیار فوتبالی و علاقه‌مند هستند و خیلی صمیمی و صادق تیم خود را دوست دارند و من هم در این روزها که در شهر جم حضور دارم از این مردم انرژی گرفتم و خوشحالم که علاوه بر مردم تمام مسئولین هم پای کار هستند ولی یادمان باشد شرایط این فصل تیم از لحاظ مالی بسیار سخت بوده است البته همه سعی خود را کرده‌اند ولی نیاز داریم کاستی های خود را با حضور هواداران در استادیوم جبران کنیم.

lx6ssGgC5M5p

تاثیر برانکو روی من انکار ناپذیر است

من سالهای زیادی را با آقای برانکو گذراندم و تاثیر ایشان روی انکار ناپیر است اما اشخاص دیگری هم هستند که از کنار آن‌ها مسائل زیادی یاد گرفتم اما سبک مربی‌گری من با آقای برانکو تفاوت هایی دارد ولی نمی‌توان منکر شباهت های آن هم شد،من شخصا به فوتبال تهاجمی و مالکانه علاقه دارم تا مردم را به وجد بیاریم ولی این موارد نیاز به یک سری فاکتور ها می‌باشد که اگر تیم آنها را نداشته باشد منجر به شکست می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36jr79

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استارت پارس جنوبی با افاضلی