تاریخ انتشار: 1398/10/14 11:39
کد خبر: 75836

سرمربی شهرخودرو احساس خطر کرد!

یحیی گل‌محمدی احساس خطر کرده و در روز‌های اخیر تلاش کرده مهره‌هایی را برای سامان دادن به حملات تیمش به خدمت بگیرد.
سرمربی شهرخودرو احساس خطر کرد!

شهرخودرو در دور رفت فصل اخیر به زیبایی فصل گذشته بازی نکرد و هم‌اکنون تیم ششم جدول به شمار می‌رود و این نشان می‌دهد در این فصل برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا با چالش مواجه است. قدرت تهاجمی شهرخودرو به نسبت گذشته خیلی کم شده و در برخی از بازی‌های دور رفت اگر واکنش‌های خوبی مهدی رحمتی نبود چه بسا شهرخودرو امتیازات بیشتری را از دست می‌داد و امروز در جایگاهی پایین‌تر از ره ششم جدول قرار داشت.

یحیی گل‌محمدی احساس خطر کرده و در روز‌های اخیر تلاش کرده مهره‌هایی را برای سامان دادن به حملات تیمش به خدمت بگیرد. یکی از این بازیکنان حسن جعفری است که در نیم‌فصل نخست در نساجی ارائه‌گر بازی‌های خوبی بود. با حضور او در ترکیب شهرخودرو این تیم در فاز تهاجمی از جناح راست خط دفاعی قوی‌تر خواهد شد. یکی دیگر از بازیکنانی که شهرخودرو با او قرارداد بسته میلاد سرلک است. این بازیکن هم همانند حسن جعفری در نیم‌فصل نخست در نساجی بازی می‌کرده. پست این بازیکن هافبک دفاعی است که در جلوی خط دفاعی به حملات سامان می‌دهد.

گل‌محمدی یکی از گزینه‌های مربیگری تیم ملی است که نتایج هفته‌های اخیر شهرخودرو، یحیی را از تیم ملی دور کرده است. بازگشت شهرخودرو به جمع مدعیان قهرمانی، یحیی گل‌محمدی را دوباره روی بورس خواهد آورد و در صورتی که فدراسیون فوتبال با برانکو به توافق نرسد یحیی مربی تیم ملی خواهد شد، اما جدا از این مسئله بالا رفتن قدرت تهاجمی شهرخودرو نیاز امروز این تیم در دور برگشت بازی‌هاست به این خاطر که شهرخودرو در دور برگشت بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو دارد.

یحیی گل‌محمدی در روز‌های آتی بازیکنان جدیدی را به ترکیب اضافه خواهد کرد. او قصد دارد تیمش را تهاجمی‌تر کند. زدن ۱۳ گل در ۱۶ بازی نشان می‌دهد شهرخودرو در فاز تهاجمی ضعیف‌تر از گذشته شده است. تیم‌های تحت حمایت گل‌محمدی همواره در تدارک حمله به دنبال بازی زیبا هم هستند که بازگشت به آن روز‌ها منوط به این است که بازیکنان تهاجمی‌تری وارد ترکیب شهرخودرو شوند. یحیی گل‌محمدی به خوبی متوجه این موضوع شده و در تلاش برای رفع مشکل است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lo9xe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقا یحیی از تیم ملی دور شد!