تاریخ انتشار: 1398/10/14 18:58
کد خبر: 75801

مطمئن هستم دیدار استقلال در پلی آف سبک خواهد بود

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: مطمئن هستیم بازی پلی آف آنقدر برای استقلال سبک خواهد بود که فشاری را در این بازی تحمل نخواهد کرد ضمن آنکه ما امیدواریم نماینده کشورمان را در مرحله نهایی مسابقات ببنیم.
مطمئن هستم دیدار استقلال در پلی آف سبک خواهد بود

 سهیل مهدی در خصوص اینکه آیا اعتراض دو باشگاه استقلال و فولاد برای تعویق دیدار دو تیم به سازمان لیگ رسیده یا خیر اظهار داشت: بله اعتراض 2 باشگاه به دست ما رسیده است، البته اعتراض هر دو باشگاه در تضاد هم است. فولاد معتقد است چون استقلال می‌خواهد در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا باید بازی کند چند روز زودتر از سایر تیم ها باید مسابقات را شروع کند و به همین دلیل اعتراض کرده اند. فولادی ها تا بازی آینده تیمشان 13 روز فاصله دارند و به همین دلیل به این موضوع اعتراض کرده اند.

وی افزود: ما  چند بازی هفته هفدهم لیگ را به دلیل آلودگی هوا لغو کردیم و فولاد و شاهین بوشهر به ناچار در آغاز مسابقات باید به مصاف دو نماینده ما در پلی آف آسیا یعنی استقلال و شهر خودرو بروند. این مساله باعث اعتراض فولاد شده و آنها می گویند چرا باید لیگ را زودتر از بقیه تیم ها شروع کنند. در عین حال باشگاه استقلال اعتقاد دارد قبل از بازی پلی آف نباید بازی کنند چون بازیکنان این تیم خسته می شوند. واقعیت این است تقویم بازی ها آنقدر فشرده است که حتی یک روز تاخیر در بازی ها کل لیگ را دچار مشکل خواهد کرد.

مهدی خاطر نشان کرد: ما سعی کردیم حداقل فرصت قانونی بین 2 بازی که 3 روز استراحت برای تیم ها است را رعایت کنیم که استقلال بتواند استراحت لازم را داشته باشد.مضاف بر اینکه ما مطمئن هستیم این بازی آنقدر برای استقلال سبک خواهد بود که چنان فشاری را در بازی پلی آف تحمل نخواهد کرد و ما امیدواریم نماینده کشورمان را در مرحله نهایی  مسابقات ببنیم. مطمئن هستیم این تیم از نظر فنی ارزشهای زیادی دارد و می تواند از آن مسابقه سربلند بیرون بیاید.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه اگر استقلال مسابقه پلی آف را ببازد چه پاسخی برای هواداران این تیم خواهند داشت، عنوان کرد: خواهش من این است که مسائل را احساسی نکنید. حداقل زمان استراحت برای تیم ها 3 روز است که ما آن را رعایت کردیم. نمایندگان ما در سالهای گذشته با همین 3 روز استراحت با تیم های بسیار سخت تر بازی کردند با وجود اینکه میهمان هم بوده اند. تیم های لیگ برتر ما در حال حاضر در اردو و بدنسازی هستند و بازیکنان خارجی هم راهی کشورهای خود شده اند. به همین دلیل برنامه ریزی سایر تیم ها را هم باید در نظر گرفت.

وی تصریح کرد: تیم‌ها باید تدارکات خود را انجام بدهند و از طرفی به واسطه برنامه تیم های ملی بزرگسالان، جام حذفی و لیگ قهرمانان تقویم بسیار فشرده ا را رقم زده است.اگر ما بخواهیم زمانی را از دست بدهیم در ادامه دچار مشکل خواهیم شد. البته تاکید می کنم کنار سایر باشگاه ها هستیم و از آنها هم خواهش می کنیم کنار ما باشند. ما دشمن هیچ باشگاهی نیستیم ولی اینکه هواداران را با صحبت هایی مثل آقایان توجه نکردند احساسی کنیم کار درستی نیست. این مسابقه دیدار اول لیگ در نیم فصل دوم  است و طبق اطلاعاتی که من دارم استقلال روز 23 همین ماه از اردو بر می گردد و 4 روز فرصت دارد که به اهواز برود و بازی کند.

مهدی خاطر نشان کرد: تازه شما از آن طرف به این بازی نگاه کنید که این تیم یک بازی لیگ را برگزار می کند و به آرایش فنی خوبی می رسد و سپس در پلی آف آسیا پا خواهد گذاشت. این را هم بگویم هر کارشناسی در ساعت اداری و غیر اداری لیگ نزد ما بیاید من تقویم بازی ها را نشان خواهم داد و اگر فرصتی وجود داشته باشد با کمال میل در خدمت تیم ها خواهیم بود.

وی در پایان در خصوص اینکه دیدار استقلال و فولاد در تاریخ 27 دی ماه برگزار می شود گفت: حتما این اتفاق خواهد افتاد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36jrv9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه استقلال از میزبانی تراکتورسازی به سازمان لیگ اعتراض کرد