تاریخ انتشار: 1398/10/15 11:09
کد خبر: 75729

دو سه نفر می خواستند فوتبالم را نابود کنند؛حلالشان نمی کنم!

مدافع تازه وارد سایپای تهران ابراز امیدواری کرد بتواند برای این تیم بازی های خوبی انجام بدهد.
دو سه نفر می خواستند فوتبالم را نابود کنند؛حلالشان نمی کنم!

خالد شفیعی در گفت و گو با خبرنگار درباره پیوستنش به سایپای تهران عنوان کرد: بعد از اتفاقاتی که اول فصل برایم افتاد و نتوانستم در لیگ برتر بازی کنم، ترجیح دادم بیرون بمانم و به دسته های پایین تر نروم. با این حال تمریناتم را به صورت مداوم انجام دادم تا از شرایط جسمانی ایده آل دور نباشم. وضعیت بدنی ام خوب بود و با پیشنهاد چند تیم مواجه شدم که ترجیح دادم فوتبالم را در سایپا ادامه بدهم.

وی درباره اینکه ظاهرا بابت اتفاقات اول فصل از برخی افراد دلخور است، تاکید کرد: من اول فصل به ماشین سازی رفتم و شرایط خوبی هم داشتم اما به دلیل اتفاقاتی که همه می دانند مجبور به جدایی شدم و به هیچ تیم دیگری نرفتم. نمی خواهم نامی از کسی ببرم اما اول فصل شرایط سختی به من گذشت. واقعا دو سه نفر را در فوتبال هیچ وقت حلال نمی کنم. آنها می خواستند فوتبالم نابود شود، اما می بینید که خدا نخواست و خالد شفیعی دوباره برگشته است.

مدافع سایپا همچنین گفت: به گذشته فکر نمی کنم. کارم را جلو می برم و همه فکر و ذکرم درخشش با پیراهن سایپا است. این مجموعه بی نظیر است و شرایط خوبی دارد. تیم جوان و خوبی هم داریم، انشاالله بتوانیم در ادامه راه روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.

شفیعی درباره احتمال سقوط سایپا به دسته اول تاکید کرد: این حرف اصلا درست نیست. کل ایران می دانند که سایپا به لیگ یک سقوط نمی کند. ما نیز تمرکزمان را با این بحث ها از دست نمی دهیم. همه با هم تلاش خواهیم کرد تا در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم و رتبه ای در خور شان سایپا را از آن خود کنیم.

او که سابقه بازی در تیم های سپاهان، ذوب آهن، تراکتور و اف سی سئول کره جنوبی را در کارنامه دارد، بیان کرد: همه تجربه چند ساله ام را به سایپا آوردم و می خواهم بدون توجه به حواشی فوتبالم را بازی کنم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و روزهای خوبی را پشت سر بگذارم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2av99l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفیعی: پنالتی خنده‌دار علیه ما گرفتند!