تاریخ انتشار: 1398/10/15 13:07
کد خبر: 75709

مرادی: ترکمان هرچه زودتر باید خودش را به باشگاه معرفی کند!

مراد مرادی، مدیرعامل موقت باشگاه پارس جنوبی جم معتقد است محمد نوری، شهرام گودرزی، محمد ابراهیمی و رضا خالقی‌فر به تمرینات تیم فوتبال این باشگاه اضافه می‌شوند.
مرادی: ترکمان هرچه زودتر باید خودش را به باشگاه معرفی کند!

تمرینات تیم فوتبال پارس جنوبی جم از روز چهارشنبه هفته گذشته در زمین بانک ملی تهران زیر نظر هومن افاضلی آغاز شده است.

نکته قابل توجه تمرینات شاگردان افاضلی، عدم حضور بازیکنان باتجربه پارس از جمله محمد نوری، شهرام گودرزی، محمد ابراهیمی و رضا خالقی‌فر بوده است. این بازیکنان از وضعیت مالی باشگاه گلایه‌مند هستند و حتی نوری و گودرزی، بخشی از مطالبات فصل گذشته خود را دریافت نکرده‌اند. فرناندو دخسوس و مگنو باتیستا، دو بازیکن برزیلی پارس جنوبی هم هنوز به ایران نیامده‌اند و در کشور خود به سر می‌برند.

این در حالی است که مراد مرادی، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی دلیل این غیبت را استراحت بازیکنان می‌داند و معتقد است آنها پس از مدتی استراحت، به تمرینات بازمی‌گردند. وی در این باره گفت: این بازیکنان در مرخصی هستند و به‌زودی به تمرینات اضافه خواهند شد. 50 درصد مطالبات بازیکنان در این فصل پرداخت شده است و تلاش می‌کنیم مطالبات سال‌های گذشته آنها را هم پرداخت کنیم.

مرادی همچنین درباره وضعیت مهدی ترکمان، بازیکن نیم‌فصل اول پارس جنوبی که با سپاهان قرارداد امضا کرد، تصریح کرد: او بازیکن ماست. ترکمان هرچه زودتر باید خودش را به باشگاه معرفی کند و به تمرینات اضافه شود!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9jgx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیر قانونی دانستن فسخ قرارداد ترکمان؛مدافع سپاهان محروم می‌شود؟

بادران تهران دو بازیکن جدید جذب کرد
اختصاصی| با تمدید قرارداد مسعود ریگی؛