تاریخ انتشار: 1398/10/15 19:39
کد خبر: 75679

دعوت باشگاه پرسپولیس برای حضور در مراسم تشییع؛ سردار منتظر ما است بیا تا برویم

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از اقشار مختلف جامعه، به ویژه هواداران پرسپولیس دعوت کرد تا با حضور چشمگیر خود، بدرقه‌ای شایسته از سپهبد پرصلابت دنیای اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی داشته باشند.
دعوت باشگاه پرسپولیس برای حضور در مراسم تشییع؛ سردار منتظر ما است بیا تا برویم

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است؛ باورمان نیست، بزرگمردی چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دیگر در میان ما نباشد. آنها که حتی حضور او را از نزدیک لمس نکردند، گویی گمشده‌ای دارند.

گمشده‌ای که گویی تازه او را پیدا کرده‌ایم. می‌دانستیم چه گنج ارزشمندی است، اما نه به قدری که امروز می‌دانیم.
گویی همیشه باید یک چیزهایی را گم کرد تا قدر آنها را آن طور که باید، دانست و چگونه می‌توان قدردان آن بزرگمرد بود. اگر سر به راه دین و سرزمین نگذاشت.

حاج قاسم سلیمانی، فردا در تهران با همه ما قرار دارد. همه آنهایی که دوست داشتیم یک روز از نزدیک زیارتش کنیم. همه آنهایی که تازه او را پیدا کرده‌اند یا شناخته‌اند یا می خواهند بشناسند. همه آنهایی که عاشق این آب و خاک و این دین و آیین هستند. عاشق مردانگی، جسارت، شجاعت و دل بزرگش که از ایمان و عشق به این سرزمین و هم کیشان و مردم آکنده بود تا هیچ جایی برای ترس، دلهره، شک و تردید باقی نماند.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آسمانی بود و به جایی رفت که به آن تعلق داشت، اما او بیش از هر زمان دیگری در میان ما است. او نه فقط یک انسان که یک باور بود. هم راه بود و هم در راه. راهی که از یک روز تاریخ ساز یعنی عاشورا آغاز شد.

موج خروشان احساسات و حضور مردم، شهادت به نیت خالص شهیدی می‌دهد که از وجود این مرد می‌جوشید و در آن ذوب شده بود.
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با تسلیت مجدد این ضایعه، از مردم شریف، آزاد منش و با غیرت ایران و جامعه بزرگ ورزش به ویژه هواداران پرسپولیس دعوت به عمل می‌آورد؛ در بدرقه شایسته مردی که تمام وجود خویش را فدای دین و سرزمین، مسلمانان و همه ما کرد و تقدیر و سپاس از مردانی که در این راه گام بر می دارند، در مراسم تشییع سردار شهید دنیای اسلام در تهران، قم ، مشهد و کرمان گرد هم بیایند.

این بزرگمرد چه امروز و چه در زمان حیاتش بی‌تردید، شایسته بیشترین عزت و سربلندی بود و چه عزتی بالاتر از آن که بزرگترین هدیه را از معبود خویش دریافت کرد و ما مردم ایران و تمام مردمانی که در این منطقه با رشادت‌های او از گزند توطئه سیاه غرب رها شدند، بالاتر از قلبهایشان ندارند که آن را خانه محبت نسبت به او کنند.

مراسم تشییع سردار رشید و شهید اسلام، فردا دوشنبه از مسجد دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع خواهد شد و قبل از حرکت از مسجد، از ساعت 8 صبح، نماز بر پیکر مطهر شهید در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d6dvw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری؛پیشکسوت پرسپولیس دار فانی را وداع گفت