تاریخ انتشار: 1395/07/22 14:25
با اضافه شدن رضاییان به ترکیب اصلی؛
کد خبر: 255834

کدام بازیکن در پرسپولیس قربانی خواهد شد؟

درخشش رامین رضاییان در مسابقات ملی شرایط را برای حضور او در ترکیب اصلی پرسپولیس فراهم کرده است.
کدام بازیکن در پرسپولیس قربانی خواهد شد؟

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی؛ بدون شک روند رو به پیشرفت رامین رضاییان در بازی های ملی و درخشش او به عنوان یکی از ستاره های تیم ملی در چند بازی گذشته، شرایط را برای روی نیمکت گذاشتن او در پرسپولیس سخت کرده است.

البته برانکو در آخرین گفت و گویش با خبرنگاران تلویحا طوری گفته است که نمیخواهد از رضاییان در ترکیب اصلی استفاده نماید ولی به خوبی به این امر واقف هستیم که این ایستادگی تا اندازهای جواب خواهد  داد و اگر تداوم داشته باشد معلوم نیست در نهایت سرنوشت به کجا خواهد انجامید.

رضاییان هم اعلام کرده به نیمکت نشینی در پرسپولیس افتخار می کند ولی خوب می دانیم که این تعارفی بیش نیست و در صورت تداوم صدای این بازیکن هم در خواهد آمد و قبل از به وجود آمدن این اتفاق باید برانکو چاره ای بیندیشد.

بنابراین اگر به زودی حسین ماهینی را در سمت چپ خط دفاعی دیدید زیاد تعجیب نکنید! به این ترتیب ماهینی که فصل خوبی را می‌گذراند در پستی به بازی گرفته خواهد شد که سابقه حضور در آن را دارد و البته رامین رضاییان هم می‌تواند سمت راست پرسپولیس را دوباره فعال کند. در صورت بروز این تغییر که محتمل‌ترین گزینه است، ربیع‌خواه قربانی خواهد شد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jkrmk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کدام بازیکن در پرسپولیس قربانی خواهد شد؟
با اضافه شدن رضاییان به ترکیب اصلی؛