تاریخ انتشار: 1398/10/16 13:27
کد خبر: 75596

ماشین سازی با لوسیانو پریرا به مشکل برخورد

مدیران ماشین‌سازی برای پرداخت طلب لوسیانو پریرا مهاجم سابق خود به مشکل خورده‌اند.
ماشین سازی با لوسیانو پریرا به مشکل برخورد

حدود دوماه قبل بود که فدراسیون جهانی فوتبال به دلیل شکایت لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی تیم ماشین سازی تبریز را از جذب بازیکن جدید در 3 پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرد. آن زمان مدیران ماشین سازی اعلام کردند که هر زمان پول شیمبا را پرداخت کنند پنجره‌شان باز می‌شود اما ظاهرا مشکلاتی که در مسیر پرداخت پول پیش آمده مانع از باز شدن اولین پنجره شده است.

پریرا از باشگاه ماشین‌سازی 160 هزار دلار طلبکار است و مدیران این باشگاه به دلیل مشکلات ارزی و جابه‌جایی پول به خاطر تحریم‌ها هنوز نتوانستند این پول را به حساب بازیکن برزیلی واریز کنند. ماشین سازی حتی یک بار به صورت آزمایشی 10 هزار دلار به یک شرکت چینی در هنگ‌کنگ پول واریز کرد تا از آن طریق به شیمبا پول را برسانند اما این مبلغ برگشت خورده است.

به همین خاطر مدیران ماشین سازی هنوز نتوانستند پول شیمبا را پرداخت کنند و از این رو با توجه به زمان اندکی که تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده، احتمالا یکی از پنجره‌ها را تا الان ماشین سازی از دست داده باشد و بدون جذب بازیکن جدید کارش را در نیم فصل دوم ادامه بدهد. مگر آنکه طی چند روز آینده اتفاق جدیدی برای پرداخت پول شیمبا رخ بدهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zwzm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



چند گزینه اصلی برای هدایت ماشین سازی

خطیبی: کسی از استقلال با من صحبت نکرده
از کسانی که در ماشین سازی به من کمک کردند، تشکر می‌کنم