تاریخ انتشار: 1398/10/16 19:52
کد خبر: 75562

ذوب آهن: قصد داشتیم دایی را انتخاب کنیم اما حالا گزینه خارجی مدنظر است

باشگاه ذوب آهن انتخاب گزینه خارجی را به عنوان سرمربی تیم مدنظر قرار داده است.
ذوب آهن: قصد داشتیم دایی را انتخاب کنیم اما حالا گزینه خارجی مدنظر است

احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن پس از برگزاری جلسه هیات مدیره این باشگاه اظهار کرد: پس از بررسی و بحث و تبادل نظر اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب آهن مقرر شد مذاکره با گزینه خارجی در دستور کار باشگاه قرار گرفته که به زودی اعلام خواهد شد.

وی در ارتباط با انتخاب سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: سیاست مد نظر هیات مدیره و مدیریت باشگاه همواره بر حمایت از تیم های ورزشی باشگاه به ویژه تیم فوتبال بوده و یقینا بایستی فردی سکان هدایت تیم فوتبال ذوب آهن را به دست گیرد که در خور شان، جایگاه و قدمت دیرینه ذوب آهن باشد.

سخنگوی ذوب آهن افزود: با در نظر گرفتن شرایط کلی فوق، قصد داشتیم که از گزینه های مطرح داخلی استفاده نماییم که نمونه بارز آن آقای علی دایی بودند ولی بنا بر مواردی که قبلا و توسط ایشان مطرح شد این کار انجام نپذیرفت و با جمع بندی نهایی که صورت گرفت تصمیم بر استفاده از سرمربی بین المللی و دارای سوابق روشن برای سکان داری تیم فوتبال گردید که مذاکرات لازم در این زمینه با چندین گزینه مطرح، آغاز گردیده که به زودی و پس از نهایی شدن، اطلاع رسانی لازم در این ارتباط صورت می پذیرد.

وی با اشاره به اینکه در زمان نقل وانتقالات هستیم، اظهار کرد: باشگاه به دنبال جذب بازیکنان مورد نیاز تیم در پست‌های مورد نظر است و با تایید کمیته فنی باشگاه، مذاکراتی در این خصوص صورت گرفته که این بازیکنان طی روزهای آینده معرفی و به تمرینات تیم اضافه می شوند.

سخنگوی ذوب آهن همچنین ابراز کرد: با توجه به نیاز ضروری به انسجام بهتر تیم و انجام تمرینات با کیفیت بالاتر، در صدد برگزاری اردوی با کیفیت تحت نظر کادر فنی و سازمان فوتبال باشگاه در مکان مناسب می باشیم که محل آن متعاقبا اعلام می گردد.

جمشیدی همچنین گفت: با نظر کمیته فنی باشگاه و تا هنگام معرفی سرمربی جدید تیم، هماهنگی های لازم برای برگزاری با صلابت تمرینات و برگزاری چند دیدار دوستانه با تیم های فوتبال کشور صورت گرفته که به زودی برنامه زمان بندی آن اعلام خواهد شد. 

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در پایان اظهار کرد: بایستی از صبر و شکیبایی هواداران راستین، دلسوزان واقعی باشگاه و مسئولین ذیربط کشوری و استانی که همواره یار و یاور مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه بوده اند سپاس گذاری نموده و به ایشان اطمینان قلبی دهم که در نیم فصل دوم ، شاهد نتایج بهتری که در شان و جایگاه واقعی ذوب آهن باشد، خواهند بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6bqk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه نویی در ذوب آهن ماندگار است / دو طرف تمایل دارند که همکاری‌شان را ادامه دهند