تاریخ انتشار: 1398/10/17 18:06
کد خبر: 75453

عجله کار دست پرسپولیس می دهد؟

به نظر می رسد انعقاد یک قرارداد مالی بدون دریافت مجوزهای لازم می تواند مشکلاتی را برای یکی از مدیران پرسپولیس ایجاد کند.
عجله کار دست پرسپولیس می دهد؟

به نقل از پیروزی، پرسپولیس غرق در مشکلات مالی است و فعلاً مدیرعامل و هیئت مدیره هم کاری در این خصوص انجام نداده‌اند. البته انصاری‌فرد و اعضای هیئت مدیره هر چند روز یک بار از حل شدن مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس حرف می‌زنند اما فعلا در عمل چیزی مشخص نیست. مشکلات مالی آنقدر زیاد شده که انصاری‌فرد چند باری هم پول قرض کرده و هم اعلام کرده برای تامین مخارج حاضر است از دوستانش پول بگیرد!

این مشکلات در شرایطی پیش آمده که باشگاه با یک شرکت به تازگی قرارداد اسپانسری امضا کرده و یک سامانه هواداری هم از طرف باشگاه به هواداران اعلام شده که اتفاقا استقبال خوبی از طرف هواداران داشته است.در مورد سامانه پیامکی گفته می‌شود که استقبال هواداران از این سامانه خوب بوده و قرار است از این به بعد به صورت شفاف در مورد میزان درآمد از این سامانه به هواداران و رسانه‌ها توضیحاتی ارایه شود.

اما در مورد شرکت اسپانسری جدید پرسپولیس صحبت‌هایی زیادی مطرح شده است. این شرکت که به گفته مدیران باشگاه جزو شرکت‌های قوی حوزه کاری خود محسوب می‌شود می‌تواند از نظر مالی باشگاه پرسپولیس را تامین کند اما فعلا بیشتر از ۷ میلیارد تومان نتوانسته کمک مالی کند آن هم به خاطر مشکلات حقوقی.

یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در این مورد گفت: ۶ روز از صبح تا ظهر جلسه داشتیم تا قرارداد همکاری با اسپانسر جدید را امضا کنیم، زمانی که قرار شد قرارداد امضا شود باید از طرف باشگاه ۲ امضا و مجوز گرفته شود. یک مجوز از طرف سازمان خصوصی‌سازی و یک مجوز هم از طرف تشریفات مجمع باشگاه. مجمع به ما اعلام کرد در صورتی که سازمان خصوصی‌سازی مجوز بدهد ما هم مشکلی نداریم و به قول معروف مجوز شفاهی داد.

این منبع آگاه ادامه داد: همان شب یکی از مدیران باشگاه آنقدر هول بود که بدون گرفتن مجوز سازمان خصوصی‌سازی با این شرکت قرارداد همکاری را امضا کرد و بابت تمام فرصت‌ها و فضاهای تبلیغاتی هم حدود ۷ میلیارد تومان دریافت کرد که هزینه تیم شد! حالا این عدم مجوز از سازمان خصوصی‌سازی باعث برخی مشکلات حقوقی شده و فعلا نمی‌شود هیچ پولی از این اسپانسر گرفت. یعنی عملا تمام ظرفیت‌های درآمدزایی و تبلیغات باشگاه فعلا با ۷ میلیارد به اسپانسر واگذار شده است! این در شرایطی است وقتی هیات مدیره قبلی فقط بلیت فروشی را با مبلغ ۷ میلیارد تومانی به ریحان‌فیلم واگذار کرد کلی انتقاد به باشگاه وارد شد اما حالا تمام ظرفیت‌های درآمدزایی فقط ۷ میلیارد فروخته شده.

گفتنی است این صحبت‌ها در شرایطی مطرح شد که از مدت‌ها پیش گفته شد که یکی از مدیران و معاونان باشگاه پرسپولیس که پست مهمی هم دارد در این اتفاقات نقش داشته و عملا نقش اول این داستان‌های اقتصادی بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2av8je

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکلیف پرسپولیسی ها برای سفر به قطر مشخص شد