تاریخ انتشار: 1398/10/17 19:24
کد خبر: 75440

برانکو فصل گذشته ۶ خرید زمستانی داشت!

فصل گذشته که قرمز‌ها از محرومیت بسته ماندن پنجره نقل‌و‌انتقالات رها شده بودند، توانستند ۶ خرید داشته باشند.
برانکو فصل گذشته ۶ خرید زمستانی داشت!

مان‌طور که می‌دانید گابریل کالدرون از وضعیت این روز‌های تیم گله دارد و معتقد است مسائل مدیریتی باعث شده پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات با مشکل روبه‌رو شوند! باشگاه پرسپولیس با مشکلات زیادی مواجه شده است. تیم مدافع عنوان قهرمانی قطعاً به بازیکن جدید نیاز دارد و شرایط، شرایط خوبی نیست. بی‌پولی هم بیداد می‌کند!

اما تماشاگران و هواداران پرسپولیس هم متوجه شده‌اند این تیم با مشکلات خیلی زیادی مواجه است و شرایط خوب نیست. از طرفی هر باشگاهی بازیکن خوب و مؤثر خود را می‌خواهد و به او نیاز دارد. فقط در صورتی راضی به از دست دادن بازیکنش می‌شود که پول خوبی بگیرد. در واقع هیچ باشگاهی بازیکن کلیدی اش را به راحتی از دست نمی‌دهد و اینجا دیگر نقش مدیریت است که باید به خوبی کارایی داشته باشد و نفرات مدنظر باشگاه را جذب کند.

بر همین اساس محمدحسن انصاری‌فرد شخصاً دست به کار شده و برای خرید شهریار مغانلو و دانیال اسماعیلی‌فر با حمیدرضا گرشاسبی و جواد محمدی مدیران پیکان و ذوب‌آهن تماس بگیرد. با این وجود این دو باشگاه به درخواست انصاری‌فرد و مدیران پرسپولیس پاسخ منفی داده‌اند.

در همین ارتباط بد نیست بدانید پرسپولیسی‌ها معمولاً زمستان خلوتی را تجربه کرده‌اند، به خصوص در دوران برانکو که او تمایلی به تغییرات آنچنانی نداشت. با این حال فصل گذشته که قرمز‌ها از محرومیت بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات رها شده بودند، توانستند ماریو بودیمیر، محمد نادری، مهدی شریفی، مهدی ترابی، سروش رفیعی و مهدی شیری را خریداری کنند. البته برخی از این بازیکنان در تابستان قرارداد خود را امضا کردند، اما تا نیم‌فصل فرصت بازی نیافتند. از بین این ۶ بازیکن، محمد نادری، مهدی ترابی، مهدی شیری و سروش رفیعی به مهره‌هایی کلیدی برای برانکو تبدیل شدند و حتی ماریو بودیمیر گل قهرمانی پرسپولیس را به پارس جنوبی جم زد. این در حالی است که در نقل و انتقالات زمستانی فصل جاری هنوز باشگاه پرسپولیس موفق به خرید بازیکن نشده و هر چه بوده در حد مذاکره و حرف بوده است!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p8mqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عجله کار دست پرسپولیس می دهد؟