تاریخ انتشار: 1398/10/18 12:10
کد خبر: 75369

جلالی: این نتیجه دوازده روزکار شبانه روزی است!

مدیران و کادرفنی تیم گل گهر دوازده روز به طور شبانه روزی مشغول بررسی و مذاکره با بازیکنان مورد نظرشان بودند و امروز و فردا کارشان در نقل و انتقالات را به پایان می رسانند.
جلالی: این نتیجه دوازده روزکار شبانه روزی است!

مجیدجلالی سرمربی تیم گل گهر با بیان این موضوع اضافه کرد:" ما به طور شبانه روزی با حدود 70 بازیکن صحبت کردیم و برای نتیجه نهایی کار ساده ای نداشتیم."

او با اشاره به چالش های پیش رویشان در نقل و انتقالات گفت:" یک تعدادی از ابتدا پیشنهاد را نمی پذیرفتند، یک تعدادی می آمدند اما مبالغی که می گفتند غیرمنطقی بود."

سرمربی گل گهر در ادامه گفت:" با برخی دیگر از بازیکنان به توافق رسیدیم اما باشگاهشان نمی داد یا بعد از ما با باشگاه های دیگر به توافق رسیدند. با این وجود ما توانستیم 5 بازیکن به نام های احمدموسوی از تراکتور، رضا علیاری از نساجی، احمدزنده روح از ماشین سازی، میلاد کمندانی از ملوان، یونس شاکری از شهرخودرو را جذب کردیم."

جلالی همچنین اعلام که ظرف امروز و فردا با یک بازیکن دیگر قرارداد خواهند بست:" آخرین بازیکنی که می گیریم هم ایرانی خواهد بود. با خارجی های زیادی وارد صحبت شدیم، آن ها را نمی توانستیم از نزدیک ببینیم ضمن اینکه هزینه جذبشان بالا بود. با این وجود احتمالا امروز و بعد از توافق با یک بازیکن دیگر کارمان در نقل و انتقالات تمام خواهد شد."

او در پایان افزود:" ما این کار را با مطالعه، جلسه و بحث به همراه مسئولان باشگاه انجام دادیم و به جرات می گویم که دوازده روز شبانه روزی کار کردیم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xlm5p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مهدی ترابی چرا از مجید جلالی عذرخواهی کرد؟