تاریخ انتشار: 1398/10/18 13:27
کد خبر: 75361

شهرخودرو-سپاهان؛آشتی کنان یحیی و قلعه نویی!

در روزهایی تعطیلی فوتبال ایران ، دو تیم شهرخودرو و سپاهان یک بازی دوستانه را برگزار خواهند کرد.
شهرخودرو-سپاهان؛آشتی کنان یحیی و قلعه نویی!

شهرخودرو امروز آخرین تمرینش را در مشهد انجام می دهد تا فردا این شهر را به مقصد اصفهان ترک کند. آن ها روز جمعه قرار است در اصفهان یک بازی دوستانه و تدارکاتی جذاب را با یکدیگر برگزار کنند. جذابیت این بازی فارغ از اینکه دو تیم در جدول رده بندی شرایط خوبی داشته و از کادرفنی و بازیکنان خوبی هم بهره می برند ، اتفاقاتی است که در آخرین بازی دو تیم در لیگ برتر رخ داد.

دو تیم در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا(ع) شهر مشهد به مصاف هم رفتند و با وجود تساوی یک ، یک اما مسابقه ای جنجالی از آب در آمد. این بازی تحت تاثیر قضاوت بیژن حیدری قرار داشت و برخی از صحنه های مسابقه باعث شد که یحیی گل محمدی در طول مسابقه و بعد از بازی نسبت به داور بازی واکنش های تندی نشان بدهد. او در کنفرانس بعد از بازی گفت:" بیژن حیدری باید بازخواست شود." چرا که سرمربی شهرخودرو معتقد بود که ندیدن اتفاقاتی که در محوطه جریمه سپاهان رخ داد و باید پنالتی اعلام می شد اشتباه نبوده و انتخاب بوده است.

اما این تنها حاشیه بازی نبود؛ در کنفرانس امیرقلعه نویی در پایان بازی جنجال هایی به وجود آمد و سرمربی سپاهان با خبرنگاران مشهدی به مشکل خورد و در پاسخ به سوالات تند خبرنگاران حاضردر سالن گفت:" بله من آدم بدی هستم."

جنجال های این بازی اما تا هفته ها بعد ادامه داشت و امیرقلعه نویی در مصاحبه های گوناگون از اتفاقات رخ داده در کنفرانس خبری اش ابراز ناراحتی کرد ضمن اینکه گل محمدی نیز کماکان داوری را عامل نرسیدن تیمش به سه امتیاز می دانست.

حالا این دو تیم که بازی شان در لیگ برتر پرحاشیه بود روز جمعه در یک بازی دوستانه به مصاف یکدیگر می روند. انتظار می رود این بازی بتواند تلخی های مسابقه قبلی را از اذهان پاک کرده و نوعی بازی آشتی کنان بین دو تیم باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5zg8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهرخودرو از داور بازی با سپاهان شکایت کرد