تاریخ انتشار: 1398/10/21 16:27
کد خبر: 75048

امیری: شاید با رفتن من کسانی آمدند که مسی و رونالدو را به استقلال بیاورند

معاون مستعفی استقلال گفت: هر جا احساس کنم کاری از توانم خارج است، خودم کنار خواهم رفت.
امیری: شاید با رفتن من کسانی آمدند که مسی و رونالدو را به استقلال بیاورند

بهرام امیری چند شب پیش از سمت خود استعفا کرد. مسؤولان استقلال طی دو روز اخیر صحبت‌هایی را با وی انجام دادند که هرچه سریع‌تر امیری را برگردانند. با این وجود، معاون سابق باشگاه معتقد است با شرایطی که به وجود آمده، با وجود عشق و علاقه‌ای که به این تیم دارد، نمی‌تواند در مقطع فعلی در آن فعالیت داشته باشد.

 در همین زمینه مصاحبه ای با بهرام امیری انجام شده که متن آن را در زیر می‌خوانید:

 صحبت از بازگشت شما شده است. چند نفر از مسؤولان باشگاه اعلام کردند که به کارتان برگشته‌اید.

با تمام علاقه و احترامی که برای استقلال قائلم، معتقدم در این مقطع نمی‌توانم مشکلی را حل کنم. دلیل استعفایم هم همین بود. 

 یعنی مسؤولان باشگاه برای بازگشت با شما صحبت نکردند؟

چند نفر از دوستان با من صحبت کردند ولی به همه این عزیزان گفتم اجازه بدهید کمی فکر کنم. متأسفانه فشار روحی زیادی روی من به وجود آمده است. هر جا احساس کنم کاری از توانم خارج است، خودم کنار خواهم رفت.

در این چند روز که شما استعفا کردید، شایعات زیادی مطرح شده است. به طور مثال؛ عنوان شد با چند نفر از مسؤولان باشگاه اختلاف پیدا کرده‌اید.

چنین حرفی درست نیست. اتفاقاً تنها حسنی که بهرام امیری دارد، این است که با هیچ‌کس اختلاف نداشته و هیچ وقت اختلاف پیدا نمی‌کند. 

 آیا خواسته‌های مسؤولان باشگاه از شما زیاد بوده که تصمیم به استعفا گرفتید؟

چیزهایی که از من خواستند، یک‌دهم خواسته‌هایی بود که قبلاً از من داشتند، ولی الان مشکلات خیلی بیشتر از آن است و همین مسائل باعث شد که از سمتم کنار بروم. 

اما ظاهراً بعد از آن اتفاقات و ماجرای آن دستمال کاغذی و پیوستن پاتوسی به فولاد چنین مسائلی مطرح شد. 

خدا را شکر می‌کنم که ناخواسته یک نفر از آن دستمال کاغذی عکس گرفت و به سایت‌ها رفت. در مورد پاتوسی همه چیز شفاف و معلوم بود. اتفاقاً مبلغی که با این بازیکن توافق شد، روی همان دستمال کاغذی نوشته شده بود. اما چیزی که باید به آن اشاره کرد این است که من این همه سال برای استقلال زحمت کشیدم و 6 کاپیتان به این تیم تحویل دادم. وحید طالب‌لو، مجتبی جباری، آندو تیموریان، پیروز قربانی، خسرو حیدری و امیرحسین صادقی شاگردان من بودند و 64 بازیکن من در تیم‌های فوتبال پایه، سابقه بازی در لیگ برتر را دارند. انتظار ندارم بعد از این همه سال، کار نقل و انتقالاتی و مدیریت در نقل و انتقالات، چند جوان به دلیل عدم شناخت از من مطالب بنویسند و بی‌احترامی کنند. 

پس از همان مسائلی ناراحت هستید که طی دو سال اخیر برای اکثر مدیران اتفاق افتاده؟

نمی‌خواهم دیگر بیش از این صحبت کنم. شاید بعد از رفتن من کسانی بیایند که بتوانند انتظار جوان‌های امروزی را برآورده کنند. شاید با رفتن من کسانی آمدند که مسی و رونالدو را به استقلال بیاورند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zg7q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دو استقلالی در تمرینات آفتابی شدند