تاریخ انتشار: 1398/10/21 17:59
کد خبر: 75039

بامستندات به شکایت استقلال جواب می‌دهم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: به عنوان یک مدیر در این شرایط وظیفه دارم دنبال آرامش باشم و شکایت استقلال را هم با مستندات پاسخ می‌دهم.
بامستندات به شکایت استقلال جواب می‌دهم

باشگاه استقلال امروز شنبه در نامه ای به سازمان لیگ از سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد به خاطر اظهاراتش شکایت کرد.

سایت باشگاه استقلال با اشاره به مواد ۲۳ و ۵۰ آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال که به موضوع مصاحبه‌ها و اظهار نظرات مدیرعامل فولاد اشاره دارد، از حواشی ایجاد شده در آستانه دیدار احتمالی دو تیم در لیگ برتر نسبت به بروز تنش‌های بی‌مورد و ایجاد حساسیت ابراز نگرانی کرد.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد در گفتگو با خبرنگار مهر، در این خصوص گفت: نظر خاصی ندارم. فقط تنها چیزی که به ذهنم می رسد این است که هواداران استقلال و فولاد مردم ما هستند و حقایق را می دانند.

آذری افزود: این جنگ بین هواداران فولاد و استقلال نیست. هواداران دو تیم همیشه برای هم احترام قائل بوده اند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خاطرنشان کرد: در این شرایط که تعداد زیادی از مردم ما فرزندانشان را در سانحه هواپیما از دست داده اند، به عنوان یک مدیر وظیفه ام این است دنبال آرامش باشم و شکایت استقلال را با مستندات پاسخ می دهم.

آذری در پایان گفت: از هواداران عزیز فولاد هم تشکر می کنم که از من حمایت کردند. مطمئنم هواداران استقلال هم از همه آگاهتر مسائل فوتبال را دنبال می کنند. اگر دعوتی به واسطه این شکایت به دستم برسد، حتما با مستندات پاسخگو خواهم بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7yxv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد از استقلال؛ انگشت اتهام نشانه نرویم
فدراسیون فوتبال پاسخ داد