تاریخ انتشار: 1398/10/21 18:21
کد خبر: 75036

سرمربی مدنظر استقلال راهی ذوب آهن خواهد شد؟

شنیده می‌شود گزینه هدایت تیم فوتبال استقلال قرار است سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان شود.
سرمربی مدنظر استقلال راهی ذوب آهن خواهد شد؟

در شرایطی که هر روز اخبار ضدونقیضی درباره انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و جانشین علیرضا منصوریان مطرح می‌شود، این باشگاه امروز (شنبه) رسما اعلام کرد که با یک مربی خارجی نام‌آشنا به توافق نهایی رسیده است.

شنیده می‌شود گزینه مدنظر مسئولان باشگاه ذوب‌آهن برای سپردن هدایت سبزپوشان به او، جیانی دبیاسی است. این سرمربی ایتالیایی که پیش از این مذاکراتی با باشگاه استقلال برای هدایت این تیم قبل از آمدن فرهاد محیدی داشت، حالا شنیده می‌شود مذاکراتی با باشگاه ذوب‌آهن انجام داده و به توافقاتی هم دست پیدا کرده است.

دبیاسی در شرایطی گزینه هدایت ذوب‌آهن است که چندی پیش یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایتالیا بود. از افتخارات این سرمربی ایتالیایی می‌شود به حضورش در تیم‌های مودنا و تورینو اشاره کرد که با این ۲ تیم طی دو سال از سری C به سری A ایتالیا رسید. دبیاسی همچنین برای اولین بار در تاریخ فوتبال آلبانی توانست تیم ملی این کشور را بدون شکست به مرحله نهایی یورو ۲۰۱۶ برساند.

دبیاسی پس از ۶ سال حضور در تیم ملی آلبانی در نهایت از سمت خود استعفا داد تا در تیم دیگری به ماجراجویی بپردازد. وی در حال حاضر به همراه آنتونیو کونته عهده‌دار مدرسه فوتبالی است که استعداد‌های جوان فوتبال ایتالیا را پرورش می‌دهد. او همچنین سابقه حضور در تیم‌هایی، چون کارپی، مودنا، برشا، تورینو، لوانته و اودینزه را در کارنامه دارد.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقات رخ می‌دهد و آیا شایعات مذاکره با این سرمربی توسط مسئولان باشگاه ذوب‌آهن تایید می‌شود یا خیر.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lopz6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره استقلال قصد جدایی از آبی پوشان را ندارد!