تاریخ انتشار: 1398/10/22 15:59
هواداران نگران نباشند ما حرفه ای عمل می کنیم
کد خبر: 74923

انصاری فرد: با سه مربی وارد مذاکره شده ایم

باشگاه پرسپولیس بعد از قطع همکاری با گابریل کالدرون حالا علاوه بر جذب چند بازیکن باید با سرمربی جدیدی قرارداد ببندد.
انصاری فرد: با سه مربی وارد مذاکره شده ایم

باشگاه پرسپولیس اینروزها بار دیگر به کانون اخبار بدل شده است. بعد از انتشار بیانیه باشگاه که به معنای پایان همکاری با کالدرون بود حالا صحبت از استخدام سرمربی جدید است. محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز به خبرنگاران درباره جانشین گابریل کالدرون گفت:" ماجراهای خیلی زیادی در این مدت اتفاق افتاد که در یک برنامه ویژه با مستندات و مدارک جزئیاتش را خواهیم گفت."

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد:" خیلی اتفاقات را به خاطر هواداران به جان خریدیم و به خاطر حفظ منافع باشگاه سکوت کردیم تا آقای کالدرون برگردد."

انصاری فرد همچنین گفت:" ما برای جانشینی کالدرون  با سه سرمربی وارد مذاکره شدیم اما فعلا نمی توانیم نام آن ها بیاوریم چون هنوز  قرارداد نبستیم."

او درباره جذب بازیکن هم اضافه کرد:" ما گزینه هایی که داریم را به هر سه سرمربی اعلام کردیم و آن ها تایید کرده اند. با هرکدام از بازیکنان که توافق کنیم بلافاصله قرارداد می بندیم. هواداران نگران نباشند ما حرفه ای عمل می کنیم و باید بازیکنان را با هماهنگی سرمربی بگیریم. متاسفانه به خاطر پاسخ ندادن کالدرون وقت نقل و انتقالاتمان کم شد اما انشالله با بازیکنان و سرمربی خوب می رویم به سمت قهرمانی."

او در انتها در پاسخ به این سوال که آیا کالدرون نیز از این باشگاه شکایت خواهد کرد گفت:" بهتر است از خود کالدرون در این باره بپرسید."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxm96

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی رسمی کالدرون از پرسپولیس و معرفی سرمربی جدید تا دوشنبه