تاریخ انتشار: 1398/10/23 11:09
کد خبر: 74812

دو بازیکن خارجی در لیست خرید استقلال

باشگاه استقلال در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی در تلاش برای اضافه کردن دو بازیکن خارجی به فهرست نفرات تیم برای دور برگشت است.
دو بازیکن خارجی در لیست خرید استقلال

بازگشت شیخ دیاباته کمی از فشارها و نگرانی های حاکم بر اردوی استقلال را کم کرد اما با این وجود ابهام در خصوص سرنوشت آتی دیگر ستاره خارجی نیم فصل نخست یعنی هروه میلیچ کروات که نمایش خوبی در پست دفاع چپ داشت باعث شد تا بار دیگر مدیران باشگاه با استرس و اضطراب های زیادی روبرو شوند.

در شرایطی که مدافع کروات با ارسال ایمیلی رسمی از فسخ قرارداد یکطرفه با استقلال خبر داد پیگیری های باشگاه در یک هفته گذشته برای بازگرداندن این بازیکن ادامه داشت. اما این تلاش ها به سرانجامی نرسید تا جایی که معاون استقلال با اشاره به ترس از سفر به تهران عملا از بسته شدن پرونده همکاری با میلیچ کروات خبر داد به خصوص که باشگاه در آخرین روز نقل و انتقالات رایزنی برای دو خرید خارجی را نیز افزایش داد.

پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل فوتبال ایران نیمه شب امشب به پایان می رسد از همین رو استقلالی ها در تلاش برای نهایی کردن دو خرید خارجی همین طور جذب دو بازیکن داخلی هستند. از میان خارجی ها ایبینی ستاره دو ملیتی به عنوان سهمیه آسیایی تا بعد ازظهر امروز وارد تهران می شود ضمن این که بنا به ادعای معاون باشگاه استقلال یک بازیکن مراکشی هم سخت مورد توجه فرهاد مجیدی قرار دارد که تلاش ها برای دریافت روادید سفر این بازیکن نیز به مراحل نهایی رسیده تا نام او در TMS ثبت شده تا مشکلی از بابت عقد قرارداد پیش نیاید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lojvr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار از نقل و انتقالات احتمالی استقلال